433 Reacties
één maand geleden
Jaa ik wilde ze ook eerst tweedehands aanschaffen maar vind ze niet veel goedkoper. Daarnaast vind ik het redelijk prijzig maar omgerekend is het zon 42 eu pm vgm en als ik zie wat het speelgoed tegenwoordig kost ben je dat ookal snel kwijt in de winkel. Blackfriday hele goede tip!
één maand geleden
Reactie op jarofsouls
Ik zie ze ook nog wel eens voorbij komen op Vinted! Ze behouden volgens mij ...
Volgens mij ook wel!
één maand geleden
Hi, weet iemand een goede website/onderzoek waar je meer over gehoorschade bij ongeboren kindjes kan lezen? Ik ben benieuwd of het een verjaardagsfeest met dj gehoorschade kan veroorzaken. En of een prive kamer met karaoke het kan veroorzaken. Dit is toch wat anders dan een langdurig festival, maar de muziek staat wel te hard..
één maand geleden
Reactie op Fiore1
Hi, weet iemand een goede website/onderzoek waar je meer over gehoorschade ...
Ik heb de vraag bij de VK neergelegd vanwege een concert en die gaf aan dat er veel onderzoeken zijn gedaan maar niks bewezen is. In principe wordt het geluid gedempt door het vruchtwater, maar als je voor een box gaat staan kunnen de trillingen wel voelbaar zijn voor de baby. Als je aan het einde van je zwangerschap zit is er meer kans dat de baby er onrustig van wordt, en dat wil je niet. VK gaf daarom aan dat je zelf moet aanvoelen of het kan of niet. Bij 16 weken kon ik het concert prima aan, bij 23 weken voelde het gelijk onrustig in de buik en ben ik eerder weggegaan. Hierdoor neem ik nu afstand van (te) harde muziek, maar een ander kan dit anders ervaren. Het is geen definitief antwoord, maar hopelijk heb je wat aan mijn ervaring.
één maand geleden
Reactie op Moji94
Ik heb de vraag bij de VK neergelegd vanwege een concert en die gaf aan dat ...
Dankje! De oren zijn nu ook al ontwikkeld. Ik snap heel goed dat je baby daar onrustig van wordt. Het verjaardagsfeestje (beste vriendin wordt 30) ga ik proberen en anders ben ik zo weer weg. Karaoke kan ook weer na de zwangerschap:), was gewoon voor de gezelligheid.
één maand geleden
Reactie op Fiore1
Hi, weet iemand een goede website/onderzoek waar je meer over gehoorschade ...
Ik moet zeggen dat ik onlangs in de bioscoop was en het geluid stond bijzonder luid. Ik moest oordopjes in en de baby (toen 29w) werd heel onrustig in de buik ☹️ Ik zou het zelf niet meer doen, zo’n hele luide omgeving
één maand geleden
Reactie op stelk
Wie gaat er nog meer met 36 weken met verlof? Ben nu 29.5 week en vind het ...
Ik ga ook met 36 weken. Ik werk normaal 36 uur, maar vanaf deze week 32. Dus gevoelsmatig een dag extra vrij. Heb ook nog 1x van do t/m ma vrij. Daardoor zijn het nog maar 20 werkdagen tot m’n verlof 😊
één maand geleden
Reactie op stelk
Zelf probeer ik er gewoon positief naar te kijken. Ik probeer gewoon iedere keer te denken van nog minder dan 2 maand werken (nu 27+3) en dat dan op te delen in dingen die we voor de tijd nog te doen hebben waar ik naar uit kan kijken. Denk dat, zover dat lukt, een positieve mindset je hiermee echt heel ver brengt. En als je nog dagen over hebt jezelf wellicht af en toe verwennen met een extra vrij dagje
één maand geleden
Reactie op stelk
🙋🏼♀️ ik vind het ook lang duren hahah. Soms vraag ik me ook af of ik er goed aan gedaan heb het zo te plannen 😅 maar dan tel ik de dagen af en dan valt het ineens weer een soort van mee ipv weken tellen.
één maand geleden
Reactie op Dani24
Zelf probeer ik er gewoon positief naar te kijken. Ik probeer gewoon iedere ...
Ja, het helpt zeker om positief te blijven! En ik vind m'n werk leuk, dat scheelt ook :). Ik hoop dat de baby nog even lekker blijft zitten als mijn verlof begint en we die laatste paar weken echt optimaal (mentaal) kunnen voorbereiden.
één maand geleden
Reactie op stelk
Ik ook met 36 (langer doorwerken mag ook niet bij ons). Hoe langer doorwerken hoe langer daarna verlof. Ben er wel aan het denken om een weekje verlof ervoor te pakken. Nog even volhouden 💪🏼
één maand geleden
Aangezien we allen waarschijnlijk in de kou naar huis moeten (voor degene die in het ziekenhuis bevallen), gaan jullie een wikkel/omslagdoek gebruiken of een voetenzak in de maxicosi? Voetenzak lijkt me iets praktischer en miss warmer maar een wikkeldoek kan ik thuis ook nog gebruiken. Twijfel enorm
één maand geleden
Reactie op togle10
Aangezien we allen waarschijnlijk in de kou naar huis moeten (voor degene d ...
Wij gaan voor een wikkeldoek. Zo’n beertje van Jollein. Kan de baby ook in slapen in de box / babynestje. Voor ons is het een rit van ca 20 minuten naar huis.
één maand geleden
Reactie op togle10
Ik heb beiden. In het autostoeltje de voetenzak en de wikkeldeken voor thuis. Schijnt beiden ook in de kinderwagen te kunnen gebruiken dus m’n gedachte was om de voetenzak in het stoeltje te laten en de wikkeldeken voor thuis en in de kinderwagen. 😊 Ik heb beiden van Jollein, de wikkeldeken het beertje en de voetenzak van teddy stof
één maand geleden
Reactie op togle10
Ik heb een voetenzak van bio katoen in de autostoel die laat ik daar ook in en ik heb in de wandelwagen een voetenzak van wol. Ook heb ik een jasje die dan ik beide gevallen niet te dik is ivm veiligheid en hitte. En ik heb voor in huis een cocoon als wikkeldeken en een heel dun wol dekentje.
Bij mn dochter gebruikte ik veel een Badcape als wikkel deken ook super fijn heb nu de cocoon gewoon omdat ik het leuk vind maar heb ook altijd meerdere Badcape's liggen