433 Reacties

één maand geleden

Reactie op togle10

Aangezien we allen waarschijnlijk in de kou naar huis moeten (voor degene d ...
Voor wie er nog 1 zoekt: Bij bol.com zijn de voetenzakken waaronder die van Jollein goed afgeprijsd. Meer dan tijdens de mazzeldagen van Prenatal.

één maand geleden

Reactie op togle10

Aangezien we allen waarschijnlijk in de kou naar huis moeten (voor degene d ...
Ik had toevallig woensdag de maxi Cosy en wandelwagen bij mijn tweelingzus opgehaald. Volgens mij is dit al zo’n warmere voetenzak toch ? Ik heb sowieso ook wikkel dekens 👀 ik weet niet of ik nog een andere haal 🤣 vind die met teddy zo leuk namelijk. Maar ik weet niet of je zomaar elke voetenzak kan gebruiken of dat die af hangt van je merk oid ?

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Ik had toevallig woensdag de maxi Cosy en wandelwagen bij mijn tweelingzus ...
Vaak kan je zien of je de gordels van je maxicosi erdoor kan doen en vaak zijn die zo ruim dat het universeel is🤗 dus eigenlijk past elke wikkeldeken

één maand geleden

Nog meer dames waarbij de baby met 28/29 weken al wat is ingedaald? Ze ligt nu met haar hoofdje naar beneden en gynaecoloog/verloskundige zei dat ze mogelijk een voorkeurspositie heeft. Hij vertelde dat ze waarschijnlijk ook niet meer zal draaien Ik heb wel het idee dat het die banden/bekkenpijn erger maakt ofso. Herkenbaar bij sommige?

één maand geleden

Reactie op LAC26

Nog meer dames waarbij de baby met 28/29 weken al wat is ingedaald? Ze ligt ...
Yep, hier ook sinds week 28 een sterrenkijker! Verloskundige vroeg me of ik niet al “heel veel last had van mijn bekken” maar ik vind het meevallen. ‘s Nachts uit bed om te plassen is wel pijnlijk door de bandenpijn. En in mn broek plassen omdat ik hard moest lachen is ook een ding nu 😅

één maand geleden

Reactie op sjrona

Yep, hier ook sinds week 28 een sterrenkijker! Verloskundige vroeg me of ik ...
Ja vooral snachts! Pffooee... Hahaha ja dat plassen. Hou op hoor. Soms denk ik: is dat al vruchtwater of sta ik gewoon af en toe in m'n broek te piesen 🤣 Maar goed. Gaat wel weer over hoop ik dan maar

één maand geleden

Ik wil dus een deel witte hydrofiel doeken zwart maken met zo’n zwarte wasmiddel kleding verf ding, alleen ik vroeg mij dus af of dit dan misschien even de eerste weken niet gebruikt dient te worden 🤔 Of misschien nog na wassen met neutral wasmiddel voor zwart ofzo 👀

één maand geleden

Welke zakken gaan jullie voor de luieremmer gebruiken? We hebben een Diaperchamp via Marktplaats. Het liefst wil ik iets wat een beetje ecologisch is. Iemand tips?

één maand geleden

Reactie op blondlion

Wij hebben een MALM bed, maar vroeg me af hoe je hier bed klossen onder zet ...
Wij hebben dit bed ook en vorige zwangerschap gewoon die standaard leenklossen kunnen gebruiken

één maand geleden

Reactie op Aapjes

Misschien een domme vraag, maar ik snap het echt niet haha. Hoe zit t met v ...
Dat was alleen vroeger zo. Is nu omgezet naar zwangerschapsverlof en geboorteverlof! Vrouwen die wat langer geleden kinderen gekregen hebben, hebben hier nog mee te maken gehad. Dus vandaar de verwarring altijd!

één maand geleden

Reactie op DebCk90

Heb het even gecheckt. Weet niet hoe ik daarbij kwam 🫣 #pregnancybrain 🫠� ...
Het is alleen zo dat als je nu zou bevallen dat het dan ook "maar" 16 weken is. En niet die +/- 4 weken wat de baby te vroeg (eerder dan dat je verlof in zou gaan ervsn uitgaande dat je 6 weken van tevoren met verlof zou gaan) komt daarbij boven op. Misschien dat je daarmee aan het hersenspinselen was😋

één maand geleden

Kan een wieg deken ook in een ledikant? 🙈

één maand geleden

Reactie op spablauw

Dat hebben wij wel, dit omdat je het bedje toch eerst maar voor de helft opmaakt. Als het kindje groter wordt lukt dat natuurlijk niet meer.

één maand geleden

Reactie op spablauw

Ja een ledikant deken begrijp ik sowieso niet waarom je dat zou kopen haha. Als je ipv een wieg een ledikant gebruikt na geboorte dan is een wiegdeken groot genoeg idd. En na 4 maanden stap je over op slaapzakken en stop je sowieso met dekens🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Mamavtwee

Het is alleen zo dat als je nu zou bevallen dat het dan ook "maar" 16 weken ...
Ja zou goed kunnen 😅 😊

één maand geleden

Ik krijg in december een baby en ik vraag me ff af wat handig is qua jas. Mn zoontje was van september dus toen het winter werd al wat groter. Ik wil graag zo’n wollen jasje aanschaffen en heb ook wol pak en dekentjes/voetenzak. Maar is het handig nog echt winterjas ofzo te halen? Vind dat bij die kleintjes zo onhandig altijd , winter maanden zijn wel koud natuurlijk

één maand geleden

Reactie op dmmk

Ik krijg in december een baby en ik vraag me ff af wat handig is qua jas. M ...
Laagjes is denk ik de uitkomst en een voetenzak voor de maxicosi. Hoeveel ben je buiten met zo'n allerkleinste? Ik denk dat een jas ook niet fijn is in de maxicosi als ze zo mini zijn aangezien je hem dan niet goed kan insnoere

één maand geleden

Iemand een tip voor een nachtlampje voor de nachtvoedingen dat niet te fel is?

één maand geleden

Reactie op MamavLO

Laagjes is denk ik de uitkomst en een voetenzak voor de maxicosi. Hoeveel b ...
Nee idd wil in maxi cosi als we rijden sowieso geen dikke jas. Ja denk nu wel wat meer buiten gezien mn 3 jarige peuter haha. Voetenzak heb ik idd ook

één maand geleden

Reactie op dmmk

Nee idd wil in maxi cosi als we rijden sowieso geen dikke jas. Ja denk nu w ...
Ja ik ook met een 2,5 jarige haha maar ik doe denk ik als het heel koud is in de draagzak die onder mijn jas past en in de wagen heb ik een cocoonnetje zeg maar van bugaboo daar laagjes kleding in en dan dekentje erover. In een jas kan zo'n kleintje ook niet lekker bewegen ofzo🫣