22 Reacties

3 weken geleden

Geen kortingscode maar helaas vervagen de stickers bij mij heel snel en laten ze al los.. Onze zoon is van januari dus zolang zitten de stickers er nog niet op. Ze gaan niet in de vaatwasser, we spoelen de flesjes uit en daarna in de sterilisator van babybrezza. Heeft iemand enig idee wat ik er tegen kan doen want het is echt sonde..

3 weken geleden

Oo dat is balen. Iemand evt tips voor een ander merk wat wél goed bevalt? Hier adviseerde de opvang dit merkje, vandaar!

3 weken geleden

Ik heb vanmorgen contact opgenomen, omdat mijne dus ook vervagen, en ik denk een beetje pech want ik ken heel veel mensen die die stickers gebruiken en daar geen last van hebben. Ze gaf aan dat het ook kon vervagen door het uitkoken, of steriliseren.

3 weken geleden

20% korting, tot 25 april met KORTINGSCODE:GG-EASTER25B Hier tot dusverre geen last van vervagen of loslaten!

3 weken geleden

Hier zijn de stickers super!

3 weken geleden

Drama stickers. Zouden in de vaatwasser mogen maar worden na 1x al lelijk. De stickers van byhappyme blijven veel mooier hier.

3 weken geleden

Hier zitten de stickers van mijn zoon die bijna 2 wordt er nog goed op en niks vervaagd. Gaan in de vaatwasser en overal mee naar toe.. Recent nieuwe voor mijn dochter, ook helemaal prima tot nu toe!

3 weken geleden

Ooh ook geen last van vervagen of loslaten! Moet wel zeggen dat ze niet in de vaatwasser gaan. Worden wel mee uitgekookt

3 weken geleden

Wij hebben flessenbandjes en kledingstickers van goedgemerkt en tevreden mee. ING heeft zeer regelmatig kortingscodes in de puntenshop, nu ook voor 25 procent!

3 weken geleden

Reactie op YaraO2020

Drama stickers. Zouden in de vaatwasser mogen maar worden na 1x al lelijk. ...
Ja nou hier dus ook.. Gek dat het zo erg verschild per sticker hoe ze zijn als je de andere reacties leest..

3 weken geleden

Reactie op Tw3107

Ja nou hier dus ook.. Gek dat het zo erg verschild per sticker hoe ze zijn ...
Ja apart. Zou niet moeten zijn lijkt me… ik doe ze kort programma in de vaatwasser en zou mogen volgens de site maar ze zijn echt te lelijk. Baal er enorm van🙈

2 weken geleden

Reactie op YaraO2020

Ja apart. Zou niet moeten zijn lijkt me… ik doe ze kort programma in de vaa ...
Ja same hier en nog niet eens in de vaatwasser maar baby brezza sterilisator..

2 weken geleden

Voor degene waar de stickers mooi blijven; hebben jullie de gladde of matte afwerking? Misschien maakt dat een verschil?

2 weken geleden

Reactie op RebelseKoraal235974

Hier zitten de stickers van mijn zoon die bijna 2 wordt er nog goed op en n ...
Heb je de glanzende of matte afwerking?

2 weken geleden

Reactie op Tw3107

Heb je de glanzende of matte afwerking?
Glanzende

2 weken geleden

Reactie op RebelseKoraal235974

Glanzende
Ja die heb ik ook.. Twijfel om nieuwe te bestellen want vind het sonde van het geld als het daar ook bij gebeurd

2 weken geleden

Reactie op Tw3107

Ja die heb ik ook.. Twijfel om nieuwe te bestellen want vind het sonde van ...
Die van byhappyme blijven wel mooi in de vaatwasser hier!

2 weken geleden

Reactie op Tw3107

Geen kortingscode maar helaas vervagen de stickers bij mij heel snel en lat ...
Oh hier echt nergens last van . Mijn zoontje is 2 jaar en 9 maanden. De stickers zitten er nog gewoon op. En de stickers van mijn dochtertje van begin januari ook. Vervagen niet, plakken goed en blijven mooi

2 weken geleden

Reactie op Tw3107

Heb je keus dan? Ik heb gewoon het alles in 1 pakket besteld Maar kreeg geen keus om tussen afwerking te kiezen

2 weken geleden

Reactie op Tw3107

Als je het de klantenservice laat weten, krijg je vaak kosteloos nieuwe thuisgestuurd. Kleine tip! :)