26 Reacties
één maand geleden
Reactie op jhzzee
Misschien heb je al wel zoiets, maar anders een voorleesboekje echt op papa ...
Ah ja die dacht ik om bv met kerst te geven, maar zou ik inderdaad ook al met geboorte kunnen geven!
één maand geleden
Ik ben een mand aan het vullen met allerlei "gadgets" voor in de auto. Nu er een baby komt, gewoon van die handige dingen.... nieiwe telefoon dingetje, extra spiegel, papa/baby sticker, zonnescherm, extra bescherming voor de achterbak etc..... en een kaartje met "omdat je onze held en beschermer bent"💜
één maand geleden
Lastig he! Hier het zelfde.
Mijn ideeën zijn nu:
- Workshop mensen/kinderen fotografie (fotografie is zijn hobby)
- Adventskalender maken en dan voor elke maand (ipv alleen de dagen in december) een activiteit. Met z'n 3en of mijn vriend en de baby of wij samen en dat dan wisselend
Maar ben er nog niet uit haha. Misschien kan je er iets mee
één maand geleden
Mijn vriend heeft een klein papa kraampakket gehad van vrienden bij onze eerste. Was erg leuk, zaten oordoppen in, een kleine luier, een koffiepad, een zakdoek en wat wijze woorden voor als je papa wordt. Wat je zou kunnen doen is iets wat voor hem ook de kraamtijd door helpt, bijvoorbeeld: lekkere koffiebonen, een noisecancelling headset, boek over vaderschap door vaders, fijne sloffen of een fijne badjas. Een elektrische deken of een stoov kussen voor de koude nachten dat je toch wakker bent met de kleine. Een leuke mok voor de koffie in de ochtenden. Fijne wollen sokken of een fijne loungebroek. Beetje zo iets? Ik vind het idee echt super leuk!
één maand geleden
Wat een leuke ideeën. Vind de praktische kant van koffie in combinatie met adventskalender erg leuk. Ik ga eens kijken of ik een koffieabbonement kan vinden met een iedere maand een nieuwe smaak om te proberen. En alvast leuke dingen inplannen per maand is natuurlijk ook een goed idee. ❤️
één maand geleden
Oh dat doet me ook ergens aan denken omdat jullie het over een abonnement hebben!
Mijn vriend heeft zelf een abonnement op hertog Jan proeftuin. Dan krijgt hij elk kwartaal 3 kruikjes bier die voor het eerst geproefd mogen worden vanuit de hertog Jan brouwerij. Is 130 euro per jaar, ook een leuk idee misschien
één maand geleden
Ik heb een boek gevonden voor hem om in te vullen. Hij gaf aan graag wat te willen doorgeven aan onze zoon dus dit leek me een gepast cadeau daarvoor. Boek heet “papa vertel eens” van Elma van Vliet.
Wilde eigenlijk een papa + mini tshirt kopen met de achternaam, maar dit cadeau word toevallig al gegeven door familie.
één maand geleden
Ik heb geboortebier gekocht en dat bij mijn ouders neergezet, zodat zij met een fris biertje op kraamvisite konden komen, aangezien zij ook de eersten waren die op visite kwamen. Het biertje was erg welkom voor mijn vriend, voor wie het ook allemaal stressvol genoeg was en nu voor zichzelf toestemming kreeg om eventjes te ontspannen en te genieten van een biertje. Toentertijd volgens mij gekocht via geboortebier.nl maar dat waren toen nog flesjes. Ik zie nu alleen blikjes.
één maand geleden
Hier krijgt hij een kind dat ik 9 maanden lang gedragen heb 😉 Sorry, beetje flauw. Maar nee, hier geen kado voor papa. Ik verwacht van hem ook geen kado omdat ik zijn kind gebaard heb. Logisch toch dat ie je steunt tijdens de zwangerschap? Het zware werk ligt toch voornamelijk bij de mama's! Overigens heel lief hoor dat je iets wil geven, maar ik ben het zelf dus niet van plan. Ik zou het zelf denk ik simpel houden. Voetafdrukje van gips, mooie foto van partner met kindje af laten drukken en in laten lijsten etc.
één maand geleden
Reactie op jhzzee
Haha nou een vriendin van me kreeg toch een ‘push present’ van haar vriend ...
Haha ik heb het ook 2x gehad 🙈