26 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Tamaravr

Waar heb je dit weten te halen? Lijkt me ook erg leuk om te geven!
Sorry ik lees dit nu pas 🫣 ik heb 'm via amazon besteld uiteindelijk. Wel via deze webshop inspiratie opgedaan : https://www.adventskalendershop.nl/product-categorie/whisky-adventskalender/

10 dagen geleden

Reactie op jhzzee

Haha nou een vriendin van me kreeg toch een ‘push present’ van haar vriend ...
Haha same here. Ik vond het wat overdreven, maar wel leuk 😇 Ik mocht een sieraad uitzoeken, Ik heb toen gekozen voor een zilveren kettinktje met een diamantje eraan. Ik geef deze door aan mijn dochter als ze 18 wordt.. leek me wel mooi om het zo in de familie te houden 🥰

10 dagen geleden

Die van mij krijgt de knip erin na ons derde meisje straks. daar wou ik een grappig cadeautje voor halen, soort 'afscheidspakketje' voor zijn zaakje zegmaar haha, maar hij krijgt van mij echt geen cadeautje voor het feit ik het kind baar en draag lol (wel hele lieve gedachte overigens). Bij een eerste is het denk ik ook nog weer anders, meer een welkom in het vaderschap idee misschien. Heel het jaar door laar ik hem verder zien dat ik hem waardeer als papa en andersom ook, dus een extra cadeautje (vooral rondom de feestdagen waar iedereen al extra verwend wordt) zie ik geen meerwaarde in en hij denk ik ook niet echt. Zelf vind ik gepersonaliseerde boekjes altijd heel leuk om te geven en krijgen. Zo hebben wij er meerderen gekregen en gegeven aan mekaar door de jaren heen om aan de kids voor te lezen, zij zijn er ook helemaal gek op :)

10 dagen geleden

Mijn man is een gamer en in de kraamtijd is hier eigenlijk geen tijd voor. Vorige keer pakte hij graag de switch er even bij dus dit jaar krijgt hij daar een tegoed bon voor zodat hij even wat nieuws kan halen. Niet echt origineel of leuk of iets naar hij gaat er blij mee zijn ! Ook zal hij meer met de oudste optrekken dus ik haal (voor kerst) matchende outfits zodat ze kunnen twinnen op hun uitjes. Waar mijn man vooral heel blij van werd de vorige keer was rust. Dus van mijn familie kreeg hij/wij maaltijden en hij een relax pakket van mijn zus. Met lekkers en vooral grappige dingen (vlekkenspray, doekjes, etc.) Ook zaten er pantoffels in want hij moest snachts vaak even er uit als ik borstvoeding gaf (hij deed dan de pampers). En er zat een heel tof shirt in waar de baby in kan liggen zodat zij ook huid op huid contact hadden . Mijn zus is een ervaren mama dus die wist precies wat nodig was en leuk was . Dit jaar heb ik een nachtlampje gevraagd aan haar voor hem. Zodat hij niet in het donker de trap af hoeft. We zijn al beter voorbereid dan de vorige keer maar toch. Ik kreeg van hem heel traditioneel baargoud. Een prachtige ring met 2 kleine en 1 groter diamantje . Dit stond voor ons samen en de kleine. Nu veranderd de betekenis en zijn de 2 kleinen de babies en zijn wij samen de grote. .ik verwacht niet weer goud maar heb wel aangegeven dat ik het leuk zou vinden een tweede armbandje te krijgen. Ik heb ooit een heel leuk armbandje gekregen met de rune van onze oudste. De jongste heeft ook weer een viking naam dus als hij daar een armbandje van kan vinden op amazon of ali zou ik dat heel leuk vinden .

10 dagen geleden

Ik had voor mijn vriend een massage geboekt bij een goede studio zodat hij ook even een uurtje helemaal kon ontspannen.