27 Reacties
één maand geleden
https://verlanglijst.online/ea44h7up
Het is onze 2de dochtertje dus weinig nog nodig of "interessant"😅
één maand geleden
Ik heb er veel boekjes opgezet. En billendoeken, die heb je nooit genoeg. En wij hebben helemaal geen "speelgoed" gekocht en dat erop staan. Dus een pluche balletje, een bijtring, zachte blokken. Maar vooral dus boekjes :)
één maand geleden
Ik heb er echt van alles opgezet. Wij hebben sommige dingen ook nog niet gekocht en voor nu lekker op het lijstje gezet zoals: Kinderstoel, wipper, draagzak, speelkleed etc. Ook kleine dingetjes zoals boekjes, slofjes, mutsjes, babynestjes, opbergzak voor aan de box. En cadeaukaarten die dan opslot staan zoals: Hema, Prenatal, Hejlenki. Heb ook cadeaukaart voor een Birth Bear er op gezet. Zo is er voor elk budget iets op de lijst en als we dingen niet krijgen kunnen we ze zelf altijd nog kopen.
één maand geleden
Ik heb ook een lijstje gemaakt bij ons staat er vanalles op.
Prentenboeken
Kliedershort
Bijtsleutels
Knuffels
Boxspeelgoed
Schoentjes
Babygym
Cadeaukaarten zijn altijd handig. Hier had ik bijvoorbeeld hema, ikea etc.. op gezet.
één maand geleden
Wij krijgen nu een dochter dus bij ons staat vooral iets voor kleren erop omdat onze eerste een jongetje is. Daarnaast zouden wij nog een nieuwe stokke stoel willen voor haar, dus daar hebben we dingen voor gevraagd of cadeau kaarten zodat we die kunnen kopen voor de rest hebben we gezegd boekjes en liever niet te veel speelgoed omdat we al zoveel hebben nog van de oudste!
één maand geleden
Prenatal heeft een aparte sectie: cadeautips! Misschien kan je daar ook wat inspiratie op doen 😉
17 dagen geleden
Wij hebben er van alles op staan, Kadobon babyspa, mooie nachtlamp die ik heb uitgezocht, accessoire voor de triptrapp, regenhoes kinderwagen, een babyfloat zwemtrainer, boekjes waar wij goeie herinneringen aan hebben voor later, Modu baby activity set, een extra speenkoordje, leerspeelgoed vanaf 6 maanden.
Dus ook dingen die ik sowieso wil (voor over paar maandjes) en ga kopen als we ze niet krijgen van iemand. Ik heb zelf al zoveel gekocht en vind het lastig niet gewoon te halen maar je moet mensen ook wat laten kopen en dan heb ik liever iets waar wij blij mee zijn.
17 dagen geleden
Dit is mijn lijstje. Voor een tweede knul, dus we hebben eigenlijk alles al wel. het liefst heb ik gewoon bonnen, daar kan ik weer luiers/voeding/andere benodigdheden van halen haha
17 dagen geleden
Ik heb er knuffels, speelgoed, kleding, verzorgingsproducten op staan, maar ook zelfs al regenlaarzen voor als ze 3 jaar is en een baby fietshelm 😅 Alles wat ik leuk vind knal ik op het wensenlijstje, zodat we het daarna gebruiken als verjaardagslijstje. Het is onze 2e, dus het aantal dingen dat we echt nodig hebben is beperkt.
17 dagen geleden
Wij kregen t advies om ook erop te zetten wat je niet wil; in ons geval liever geen knuffels gezien we met de gender reveal al 15 stuks hebben gekregen en nu al niet weet waar we ze neer moeten zetten. (Is wel n beetje luxeprobleem, I know)
16 dagen geleden
Hier ook tweede zoon op komst (én van hetzelfde seizoen) én ik heb zelf een winkel met oa kleding en speelgoed.
Maar ik heb er alsnog speelgoed opgezet, denk aan Vtech en dat soort dingen verkoop ik niet.
Cadeaubonnen, naam op een leuk plankje voor in de vensterbank, invulboek eerste jaar, slab met opvangbakje, 2 badstof badcapes (die gebruiken we nu al bijna 3 jaar voor de oudste dus lekker nieuwe voor de baby)
Broodtrommel (als hij naar de oma’s gaat)
Eetsetje
Houten herinneringskist (heeft de oudste ook gepersonaliseerd)
The birth poster (hebben we ook van de oudste dus wil ze straks samen naast elkaar hangen)
Kwijlsjaaltjes
Grote hydrofiele doek
Baby zwemband in een leuk printje
Hoes voor het zitje van de tripp trapp kinderstoel (weer een nieuw printje na 3 jaar vd oudste)
Vtech baby walker (oudste had nu een zware houten)
Rugzakje voor de opvang
Rockit voor aan de kinderwagen als dat handig is?
Wollen jasje
Babyfoon
Opzich zijn we een eind gekomen😬
16 dagen geleden
Vinden jullie het niet raar om zo'n lijstje door te geven? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar! Ik voel me daar super bezwaard over.. en voelt ook mega raar om dan zo'n link door te geven zo van ; dit wil ik nog allemaal hebben haha. Geen verwijt hoor voor alle dames die dit hebben maar ben echt benieuwd.
16 dagen geleden
Bij ons tweede kindje hebben we niet meer zoveel nodig. Omdat het een winter baby is, zijn wolletjes heel fijn. En mij lijkt een wollen onderlegger voor de co-sleeper en kinderwagen heel fijn.
Verder; massage bon, post Partum behandelingen voor jezelf. Huishoudelijke taken die ze kunnen doen als ze er eventjes zijn of een maaltijd meenemen (of koken bij jou thuis) Dat komt er op mijn lijstje hahaah
16 dagen geleden
Bij ons tweede kindje hebben we niet meer zoveel nodig. Omdat het een winter baby is, zijn wolletjes heel fijn. En mij lijkt een wollen onderlegger voor de co-sleeper en kinderwagen heel fijn.
Verder; massage bon, post Partum behandelingen voor jezelf. Huishoudelijke taken die ze kunnen doen als ze er eventjes zijn of een maaltijd meenemen (of koken bij jou thuis) Dat komt er op mijn lijstje hahaha
16 dagen geleden
Reactie op Pietjejan
Vinden jullie het niet raar om zo'n lijstje door te geven? Ben ik oprecht n ...
Als mensen niet naar een lijstje/wens vragen krijgen ze van mij niets door en kopen ze zelf iets. Maar als mensen wel vragen wat we willen is het toch fijn er al over nagedacht te hebben.