27 Reacties
16 dagen geleden
Reactie op Pietjejan
Vinden jullie het niet raar om zo'n lijstje door te geven? Ben ik oprecht n ...
Ik heb voor mijn babyshower het linkje van lijstje.nl doorgestuurd, geen idee of hier iets van wordt afgevinkt maar wij werken in de familie sowieso met lijstje.nl dus hoop dat deze ook wordt doorgestuurd haha. Heb wel gezegd geeen kleding!!! En geen zwitsal
16 dagen geleden
Reactie op Lily24
Ja dit heb ik dus ook! Vind het leuk als iemand wat meeneemt, maar ik vind ...
Ik had/heb ook beetje dat bezwaarlijke gevoel. Vorige keer heb ik het niet gedaan, nu alleen voor als mensen er naar vragen. Dat gebeurde namelijk zo vaak! Dan krijg ik liever iets wat ik nodig heb, dandat het in de kast (of container 😉) verdwijnt...
16 dagen geleden
Reactie op Mama Jort
Als mensen niet naar een lijstje/wens vragen krijgen ze van mij niets door ...
Dit ja!
Ik deel het lijstje alleen op aanvraag, Ik ga er niet zomaar mee strooien haha.
Ik merk dus wel dat mensen er echt om vragen bij ons.
Een vriendin van me had het niet gedaan, en die zat uiteindelijk met bijna 20 teddyberen en nijntjeknuffels.. da's dan ook een beetje zonde 🫣
16 dagen geleden
Oh en qua cadeau ideetjes, wij hebben vooral praktische dingen op de lijst. Denk aan spullen voor haar kamertje, drinkbeker, cadeaubonnen (winkels of thuisbezorgd), toilettasje, verzorgset met o.a. borstel, organizer voor in de auto, spaarpot, bewaarbundel voor geboortekaartjes.
Dingen zoals kleding, boekjes, knuffels en speelgoed heb ik echt voldoende ivm tweede kindje
15 dagen geleden
Reactie op Pietjejan
Vinden jullie het niet raar om zo'n lijstje door te geven? Ben ik oprecht n ...
Ik merk dat mensen het vaak fijn vinden (vooral in t geval dat wij de 2e jongen krijgen)
En ze zijn niet verplicht. Mochten ze zelf wat weten, ook prima
Ik zet onderaan op het kaartje heel klein neer: www.lijstje.nl
Meer niet