10 Reacties
2 maanden geleden
Het pakket van natalis, gewoon de kleine variant als je in het zkh bevalt. Beval je thuis? Ga dan voor het grote pakket, ook hier zal je wss niet alles van gebruiken. Vaak kun je dit doneren bij je verloskundige en gaat het dan naar het buitenland.
Dit is iig wat ik mijn klanten adviseer id zorgverzekeringen
2 maanden geleden
Ik heb hem van het zilveren kruis en ik denk dat het zeker de noodzakelijke spullen bevat!! Wel heb ik zelf nog bij de onlinedrogist wat spullen gekocht om het zo fijn mogelijk te maken voor mezelf :) dus wat cremetjes spraytjes, koel attributen, wegwerp broekjes noem het maar op
2 maanden geleden
Vind het behoorlijk karig dat een zorgverzekeraar niet altijd dit soort pakketten aan klanten vergoed, maar dat terzijde. Ik zou gewoon voor een standaard pakket gaan; ik krijg er van CZ dus wel een vergoed en daar heb ik de vorige keer nauwelijks gebruik van gemaakt omdat ik het bevalcentrum ben bevallen. Alleen het hoognodige lijkt me prima dus
2 maanden geleden
Natalis, ook van zilveren kruis. En zeer goed gevulde doos. Maar ook als je het nu via zilveren kruis zou willen bestellen gaan ze je vertellen dat je "te laat" bent en dat ze je niet het pakket kunnen garanderen. Desalniettemin zou ik het wel via hun aanvragen (ik was ook te laat en heb het eergisteren alsnog binnen gekregen)
Komt goed...geen stress! In Nederland zijn alle pakketten voorzien van de basics die de verloskundige nodig heeft.
En anders kan je altijd een lijstje maken met wat erin zit en bij je volgende afspraak de verloskundige vragen of zij iets mist😉
2 maanden geleden
Ben 2 x thuis bevallen met het meest basis pakket wat bestaat.
Bij ij vergoed de verzekering het ook niet dus voor 26 euro (met korting via zorgverzekering) aangeschaft. Staat bij binnen 5e maand zwangerschap aanschaffen maar had het binnen 3 werkdagen thuis.
Maak je niet te naar en geef niet teveel uit.
Mocht je te kort hebben kun je bijhalen.
En je kunt ook altijd nog een pakje (nacht)maandverband in huis halen als je dat fijn vind.
Weet niet of het te lezen is maar dit zit in mijn pakket van natalis