3 Reacties

13 uur geleden

Ik begrijp je helemaal !!! Ik heb 3 keer dezelfde kraamverzorgster mogen hebben, en nu kan ze idd ook niet en ik heb er echt om gehuild. Het idee dat er iemand komt die ik niet ken, of in ergste geval zelfs wisselend personeel, maakt mij enorm zenuwachtig en zie er zo tegenop. Als zij evt een oplossing kunnen vinden zou ik dit dus wel proberen !!

13 uur geleden

Ah wat een nare situatie. Zelf zou ik direct aangeven dat het niet goed voelt. Het is jouw kraamtijd, een hele belangrijke periode! Dus goed zorgen voor jezelf is ook zorgen voor "juiste" en fijne hulp. X

5 uur geleden

Wat vervelend dat ze zo plotseling is uitgevallen, ondanks dat niemand daar iets aan kan doen. Het kan zoveel verschil maken welke mensen je om je heen hebt in je kraamweek. Je bent -waarschijnlijk- al niet helemaal jezelf en dan is het fijn als er mensen zijn waar je je bij op je gemak voelt. Als je op voorhand al twijfelt mag je dat zeker aangeven. En de uitnodiging van je kraamverzorgster om het te laten weten als je er wakker van ligt zou ik zeker met beide handen aangrijpen (ook zonder dat had ik het laten weten) en het aangeven. Niks geks aan!