7 Reacties

16 dagen geleden

Wij hebben toen we bij de eerste kraamhulp kregen zo snel mogelijk de trapleuningen eraan gemaakt. Ze moesten nog geverfd worden en alles maar het hing eraan 😅

16 dagen geleden

Waarom zou de kraamzorg niet komen? Enige wat ze misschien niet doet is naar boven. Dus ik zou even contact zoeken.

15 dagen geleden

Ik ben zelf ook kraamverzorgster, maar ze zullen je zeker niet weigeren ( dit is tenminste bij ons bureau zo 😌) ze kunnen hier mogelijk alleen een melding van maken bij hun bedrijf om zichzelf in te dekken. Ik had ook sommige collega’s die dan liever zonder trapleuning niet met de baby van de trap liepen.

15 dagen geleden

Is voor jezelf ook prettig dat er een trapleuning hangt? Zijn jullie niet voornemens om dat op te hangen? Er is nog wel tijd om dat te regelen?

15 dagen geleden

Wij hebben ze vorige week opgehangen. De kraamzorg viel het op tijdens het intakegesprek. Ik weet niet wat ze zouden doen als de situatie zo zou blijven omdat we aangaven dat we bezig waren met het regelen van de leuningen. Via internet zijn ze gelakt en al op maat te bestellen met levertijd van een week. Dus wellicht iets om alsnog te regelen? Ook voor jezelf wel fijn misschien😊

15 dagen geleden

Wat je het best kunt doen? In de vijf weken dat je waarschijnlijk nog hebt de trapleuningen plaatsen 😅 lijkt me ook veiliger voor jezelf straks op en neer de trap met een baby

15 dagen geleden

Reactie op Hannn9

Wat je het best kunt doen? In de vijf weken dat je waarschijnlijk nog hebt ...
Ik heb ze zelf nooit heel erg gemist omdat we aan de andere kant ook wel aan een balk vast konden houden. Wat ik met een baby niet een heel fijn idee vond. Maar nu ze hangen zou ik ze zelfs zonder baby niet meer willen missen haha! Het is toch wel heel fijn☺️