15 Reacties
20 dagen geleden
oooo hier ook regelmatig.vorig weekend was het een nacht heel erg dat ik mn vriend heb wakker gemaakt. Had dat nog nooit zo gehad, dus dacht wat is dit in gods naam 馃槅
Ik let nu wel op dat ik meer drink, en tot nu toe nog geen kramp weer gehad.
20 dagen geleden
Magnesium spray en San Pellegrino drinken (zit magnesium in). Werkt voor mij!
20 dagen geleden
Magnesium slikken/sprayen/smeren, goed water drinken en eventueel compressie sokken!
20 dagen geleden
En als je kramp heb probeer je tenen naar neus toe te strekken, weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven.
19 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Welke magnesium spray gebruiken jullie? 馃槄
Ik heb die van etos huismerk!
19 dagen geleden
Volgens mijn verloskundige zou magnesium niet helpen, omdat kuitkramp in de zwangerschap niet komt door een magnesium tekort maar doordat je extra gewicht meedraagt de hele dag, doordat de baarmoeder bepaalde bloedvaten kan afklemmen en nog wat maar dat ben ik vergeten.. slapen met je voeten wat hoger op een kussen bijvoorbeeld blijkt hier heel goed te helpen!
19 dagen geleden
Heeft niks te maken met magnesium alleen als er echt een tekort is vastgesteld zou ik het slikken. Best logisch dat het wat afknelt door het extra gewicht! Het komt vanuit je rug/heup en mocht je daar minder last van willen hebben zou ik eerder wat oefeningen daarvoor doen 馃グ