15 Reacties

20 dagen geleden

Ik deed een magnesium voetenbadje maken en speciaal magnesium slikken voor zwangeren (bij holland & Barrett gekocht) misschien heb je er iets aan en ik hoop dat het gauw minder wordt 馃檲

20 dagen geleden

Magnesium kan helpen en zorgen dat je overdag voldoende drinkt. Ik krijg kramp als ik te weinig drink

20 dagen geleden

oooo hier ook regelmatig.vorig weekend was het een nacht heel erg dat ik mn vriend heb wakker gemaakt. Had dat nog nooit zo gehad, dus dacht wat is dit in gods naam 馃槅 Ik let nu wel op dat ik meer drink, en tot nu toe nog geen kramp weer gehad.

20 dagen geleden

Magnesium spray en San Pellegrino drinken (zit magnesium in). Werkt voor mij!

20 dagen geleden

Magnesium slikken/sprayen/smeren, goed water drinken en eventueel compressie sokken!

20 dagen geleden

En als je kramp heb probeer je tenen naar neus toe te strekken, weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven.

20 dagen geleden

Magnesium neem je het beste op via de huid dus probeer een voetenbadje of bad met magnesium korrels of olie!

19 dagen geleden

Ik heb magnesium vlokken voor in bad ( epsom salt heet het) kun je op bol.com een grote emmer kopen. Als ik t een paar dagen niet doe heb ik gelijk weer kramp snachts

19 dagen geleden

Ik ben er achter gekomen dat als ik wakker word met kuit kramp, ik zo snel mogelijk op de rand van mijn bed moet zitten met beide voeten plat op de grond. Dit werkt bij mij echt heel erg snel.

19 dagen geleden

Ik slik magnesium citraat van de kruidvat. Ik had er ook last van voor zwangerschap en dit was het enigste wat helpt

19 dagen geleden

Welke magnesium spray gebruiken jullie? 馃槄

19 dagen geleden

Ik slik iedere dag 200 mg magnesium citraat, sindsdien nergens meer last van. Ik merk het wel gelijk als ik het per ongeluk 茅茅n dagje ben vergeten in te nemen 馃槣

19 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Welke magnesium spray gebruiken jullie? 馃槄
Ik heb die van etos huismerk!

19 dagen geleden

Volgens mijn verloskundige zou magnesium niet helpen, omdat kuitkramp in de zwangerschap niet komt door een magnesium tekort maar doordat je extra gewicht meedraagt de hele dag, doordat de baarmoeder bepaalde bloedvaten kan afklemmen en nog wat maar dat ben ik vergeten.. slapen met je voeten wat hoger op een kussen bijvoorbeeld blijkt hier heel goed te helpen!

19 dagen geleden

Heeft niks te maken met magnesium alleen als er echt een tekort is vastgesteld zou ik het slikken. Best logisch dat het wat afknelt door het extra gewicht! Het komt vanuit je rug/heup en mocht je daar minder last van willen hebben zou ik eerder wat oefeningen daarvoor doen 馃グ