24 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb gewoon de kruiken van baby park met kruikenzak 2 stuks😊

18 dagen geleden

1 van de Hema

18 dagen geleden

Ik heb er 2 gekocht met zo'n hoes erbij. Maar zag bij mijn kraamzorg een uitleg filmpje over kruik klaarmaken en daar deden ze erna nog een hydrofiel eromheen knopen.

18 dagen geleden

De vorige keer hadden wij ook kruikzakken maar deze mochten toen niet het moest gewoon een Hydrofiele doek zijn werd ons toen verteld. Dus deze keer niks erbij gekocht van kruikzak.

18 dagen geleden

Twee van Tryco, aanbieding. Ik kreeg vanalles aangeboden, maar volgens mij checkt niemand zijn kruiken echt goed naderhand en dat risico wilde ik niet nemen. Kruikenzak én hydrofiel doek wordt door veel kraamzorg genoemd als de norm. Hydrofiele heb je vaak toch wel genoeg en je kraamhulp legt het wel uit.

18 dagen geleden

Elke metalen kruik is prima. Wij hebben er twee en in de koude periode is dit wel fijn. Dan kan je tegelijk zowel het bedje als de kleding verwarmen. De kraamzorg gebruikte een kruikzak en daaromheen nog een hydrofiele doek.

18 dagen geleden

Bij ons deden ze en de kruikenzak en een hydrofiele doek bij mijn dochter

18 dagen geleden

Na de kraamweek gewoon lekker eigenwijs de kruikenzakken gebruikt veel makkelijker dan die hydrofiele doeken. Maar ja das een mening.

18 dagen geleden

Twee metalen kruiken en kruikenzakken. De kraamzorg zei dat zij altijd een kruikenzak gebruiken en daar nog een hydrofiele doek omheen doen

17 dagen geleden

Moet je die dingen ook testen? ze liggen hier al 2 jaar op zolder en waren daarvoor al niet nieuw..

17 dagen geleden

Reactie op Ber22

Moet je die dingen ook testen? ze liggen hier al 2 jaar op zolder en waren ...
Zou ik zeker doen! Wij hebben via Vinted gekocht (aluminium kruiken) en in beide zat een minuscuul gaatje waar dus toch heeeeel af en toe een druppeltje uit kwam.

17 dagen geleden

Reactie op Ber22

Moet je die dingen ook testen? ze liggen hier al 2 jaar op zolder en waren ...
Ja doen. Ze lagen hier ook al 2 jaar stil, en nu toch maar even getest. Op advies van de intaker van de kraamzorg. En hij lekte rond de dop, maar dat hebben we gelukkig zelf kunnen verhelpen zonder nieuwe te kopen.

16 dagen geleden

Hoe bewaren jullie je kruiken? Gevuld met water of leeg.. ik lees verschillende verhalen. 🫣

16 dagen geleden

Reactie op NaNa139

Hoe bewaren jullie je kruiken? Gevuld met water of leeg.. ik lees verschill ...
Ik bewaar ze leeg😳 heb nog nooit kruiken met water laten liggen ook niet voor mezelf. Heb ik nog nooit van gehoord ook🫣🫣

16 dagen geleden

Ja bij ons doen ze een kruikzak én een hydrofiele doek. Maar die doek doen ze er zo omheen dat die knoop ervoor zorgt dat de kruik niet gaat rollen in het wiegje, dus die is niet perse ter bescherming van de hete kruik. Zo is het ons uitgelegd

16 dagen geleden

Reactie op kirstensuzanne

Ik bewaar ze leeg😳 heb nog nooit kruiken met water laten liggen ook niet v ...
Haha, hier inderdaad juist vol😂

16 dagen geleden

Reactie op Mamavtwee

Haha, hier inderdaad juist vol😂
Echt!? Waarom als ik vragen mag🙈

16 dagen geleden

Reactie op kirstensuzanne

Ik bewaar ze leeg😳 heb nog nooit kruiken met water laten liggen ook niet v ...
Er stond hier ook op kruik. Bewaren ZONDER water

16 dagen geleden

Ik heb hem ook vol bewaard. Had ik ergens gelezen dat dat het beste was 🤷‍♀️ maar weet nu wel zeker dat ie niet lekt haha

16 dagen geleden

Reactie op Mies206

Ik heb hem ook vol bewaard. Had ik ergens gelezen dat dat het beste was 🤷‍ ...
Hoe de kruik te bewaren (om roest en eventuele lekkage te voorkomen): De kruik moet leeg bewaard worden. Sluit de kruik niet af als deze nog vochtig is van binnen. Bewaar de kruik op een vorstvrije plek. Ik zou hem dus even goed controleren of hij niet is gaan oxideren