12 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb dit ook een aantal weken al, en ben 24 weken. Vreselijk 😂 zit al aan de B12 pillen maar heb niet t idee dat dat heel veel helpt in het huishouding haha. Ik moet me er echt even toe zetten, en verder rust ik gewoon lekker uit. Heb nog een peuter van 2.5 rondlopen 😅
Ik heb dus helaas geen tips voor je, alleen herkenning😂
2 maanden geleden
Herkenbaar....enige wat ik kan doen is slapen slapen slapen ook nergens zin in. Ben laatst nog gaan bloedprikken alles is perfect nou pfffff...voelde ik me maar ook zo.
Het maakt me super verdrietig want dit ben ik niet😪..ook hier geen tips alleen herkenning.
2 maanden geleden
Reactie op DSYX
Ik heb dit ook een aantal weken al, en ben 24 weken. Vreselijk 😂 zit al aa ...
Jaa erg hé! Zelfs op de bank rusten ben ik te beroerd voor zit mij zelf in de weg. Ik heb ook een zoontje van 5 . Vind het wel pittig soms, en ik wil graag dingen thuis doen maar het komt er niet van
2 maanden geleden
Hier ook maar ook bezig met klussen in ons nieuwe huis. Vandaag echt slechte dag moe, lage bloeddruk dus even rust
2 maanden geleden
Ik ben 26.2 en herken het ook. Sinds vorige week heel laag in energie en niet vooruit te branden. Overal tegen op zitten en niet het tempo meer aan kunnen op mijn werk terwijl dat eerder makkelijk lukte. Het lijkt er ineens patsboem te zijn en ik voel me daarnaast ook erg rusteloos ofzo.
2 maanden geleden
O, ja, zo herkenbaar! Ik word ook gewoon moe van het gebrek aan motivatie. Vanavond uiteindelijk wel een paar ramen gezeemd, hoera! Maar nu lig ik op de bank te wachten tot de was uit zichzelf de machine in gaat... Sterkte allemaal, laat het mast even toe... het wordt heus weer een keer beter!
2 maanden geleden
Hier hetzelfde. Nu 26.4 en had afgelopen week vakantie, mezelf voorgenomen om alvast de kleertjes enzo te gaan wassen, opruimen etc. Nou als ik er al naar kijk springen de tranen zo in mn ogen.. van gebrek aan motivatie 😅 ben allang blij als ik de was heb weggewerkt en de boel heb opgeruimd. Vind dat ook wel echt jammer.. had liever meer energie gehad en alles nu lekker gedaan.. maarja het is niet anders! Gaat vast wel weer over met een paar weekjes. 🙏🏼
2 maanden geleden
Ik heb dit ook op het moment! Zat zelf nog te denken of ik wel genoeg eet. Maarja hoe kom je daar achter. Mijn lichaam geeft dat vaak niet zo goed aan in de vorm van honger ofzo. Is het bij jullie meiden nog steeds?