35 Reacties
één maand geleden
Mijn plannen zijn voornamelijk in en rond het huis 🫢
Wil sowieso midden november alles even deep cleanen. Alle rommel uit de scheur naar de milleustraat brengen. De keuken muren verven. Boven het kleine kamertje behangen. De kozijnen verven. De honden naar de trimsalon zodat ook hun lekker fris en fruitig zijn voor de komst van de kleine 😂 eigenlijk alles en iedereen is huis "vers en schoon" 🫠
Ben 30+3
één maand geleden
- Kleerkast kopen, opzetten
- Uitzoeken, Wassen, kast vullen
- Vooral veel rusten
- Nog even genieten van de tijd met ons drieën
- Denk ook wat Meal preppen
- Kamertje van de Dames Decoreren
één maand geleden
Wassen, mealpreppen, schoonmaken, ben nog wat boeken aan het lezen want dit is mijn eerste kindje, bevalcursus. En ik wil graag de kerstboom al opzetten voor de kleine zich meld🙈🙈
één maand geleden
Reactie op Sandyvg
De kerstboom! Dat wil ik ook heel graag! Wanneer wil jij hem opzetten? Ik h ...
Ik ga 25 oktober met verlof dus ik ga die lekker begin november opzette🙈 is het in ieder geval een beetje gezellig in huis aangezien ik toch veel thuis ben!! En ik denk dat als de kleine zich meld en er is dat dat misschien wel veel moeite is en gedoe. Dus lekker optijd😍
één maand geleden
Reactie op Sandyvg
Neem je een echte of een neppe? Gewoon nieuws gierig 🙈🙈 ik ga 21 oktober ...
Wij komen er niet over uit. Ik vind een neppe handig (zou ik nog aan moeten schaffen) maar mijn vriend wilt perse een echte. Maar ik heb geen idee of dat een succes is als die zo lang moet staan😂
één maand geleden
uhhh moet zon beetje alles nog doen! kleertjes uitzoeken, geboortepakje uitzoeken, kijken wat ik nog heb en nog nodig ben, alles wassen, co sleeper maxi cosi gereed maken, vluchttas , bed omhoog, huis nog flink opruimen en schoonmaken.. dan ben ik er klaar voor 😆
één maand geleden
Reactie op mamavanr33
uhhh moet zon beetje alles nog doen! kleertjes uitzoeken, geboortepakje uit ...
oja en nog een naam bedenken en geboortekaartjes uitzoeken🤣
één maand geleden
Adressen alvast op de enveloppen schrijven 💡 Scheelt je in de kraamweek
één maand geleden
Wat ik nog wil doen;
- onze slaapkamer babyproof maken, cosleeper neerzetten/commode en inrichten
- alle uitgezochte (niet verkochte) zooi naar de Kringloop brengen.
- (samen met mn moeder) grote schoonmaak + ramen lappen
- Alle kasten opruimen/uitzoeken
- Alle baby was wassen
- wil alle muren eigenlijk opnieuw verven maar heb snel last van mn bekken dus ben bang dat het niet gaat lukken 😭😅
- maaltijden invriezen
- kerstsfeer in huis brengen
- geboortebord verven en afmaken
Wat mijn man nog moet doen;
- verwarmingen in huis plaatsen/vervangen
- lambrisering in babykamer
- keuken afmaken, kitten, behangen, plafond afwerken, lamp ophangen, keukenblad vastzetten
Manlief heeft nog een weekje vakantie in oktober (om te klussen) en ik werk deze week voor t laatst ivm last van mn bekken. Ben 9dec uitgerekend maar verwacht 'm eigenlijk iets eerder, net als zn broer.
één maand geleden
Ik heb alles gelukkig al zo goed als gedaan. Maar goed ook want heb het gevoel dat ik ontplof en niks is meer comfortabel. 😔 Ben zwanger van een tweeling dus misschien ook wel logisch! Hopelijk komen die eerder 🙃
één maand geleden
Ben 29+5:
- fotoshoot (mijn man fotografeert zelf zwangerschapsshoots, dus dat doen we gewoon thuis)
- alles wassen
- laatste spulletjes kopen
- babyshower
- maaltijden klaarmaken
- huis in herfstsfeer brengen
- onze slaapkamer klaarmaken voor cosleeper
- weekendje weg (in oktober) met z'n tweetjes
Ik werk ook nog tot 11 november door, dus probeer alles geleidelijk tussendoor te doen.
één maand geleden
Oeps ik heb alles zowat al in mijn tweede trimester gedaan, denk aan wassen, inrichten en grote schoonmaak🙈 Je weet maar nooit hoe je je gaat voelen in het derde trimester dus ik dacht ik doe het liever in het tweede trimester. Maar ondanks dat wordt mijn to do lijstje niet kleiner🤣 Dit is wat ik ook nog moet/wil doen:
- fotoshoot
- vluchttas inpakken
- berging opruimen
- huis beter isoleren (raamfolie en radiator folie)
- administratie ordenen
één maand geleden
Fotoshoot vandaag gedaan, 30 + 3. Mijn vriend is hobby fotograaf dus die heeft foto's gemaakt.
20 oktober weer een fotoshoot met een fotograaf.
30 oktober afspraak om een buik beeldje te laten maken
Mijn zus maakt het geboorte kaartje, net de laatste details door gestuurd
23 oktober ga ik met verlof, dan ga ik wassen en zorgen dat alles klaar is. En vooral ook heel veel slapen en genieten