16 Reacties

2 weken geleden

Ik geef de fles ook rond 20:00/21:00 uur erna gaat hij bedje in en slaapt hij tot 02:00 uur en krijgt dan weer de fles

2 weken geleden

Onze dochter is 4 maand en tot vorige week gaf ik om 23:00 nog een fles maar ze dronk al een hele tijd om 23:00 maar 40/50cc en viel dan heel diep inslaap tijdens het voeden dus nu laten we haar liggen en slaapt ze van 19:00 tot 7:00. Ik zou kijken of ze het een nacht zonder red, zo niet dan gewoon nog lekker een flesje geven.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 weken geleden

Wij geven onze zoon van 3 maanden tussen 23:00 en 23:30 zijn laatste flesje en dan slaapt hij heel de nacht door! Dit heb ik liever dan dat hij in de nacht nog een keer komt voor een flesje en we beide uit onze slaap moeten 🙈

2 weken geleden

Onze dochter is bijna 4 maanden en geven nog de laatste fles tussen 22:30-23:30. Slaapt dan door tot 7:30-8:30. Ze krijgt 5x 180 om de 4 uur. Willen eigenlijk laatste fles eerder geven maar dan komen we uit op 4 flessen...

2 weken geleden

We zijn er mee gestopt. Hij dronk dan heel onrustig, heel weinig en bleef daarna iedere drie uur komen. Nu slaapt hij van (ong.) 19.00u tot (meestal) het tweede deel van de nacht. Een nachtfles vinden we niet zo erg.

2 weken geleden

Onze dochter is 4 maand en krijgt haar laatste en 5e fles rond 23.00 als we zelf naar bed gaan. Ze drinkt dan slapend 200 cc leeg dus zolang ze dat doet, houden we die erin. ze slaapt dan door tot 07.00/08.00 dus wil ook niks kapot maken dat werkt.

2 weken geleden

Hier krijgt ze fles tussen 18:00/19:00, en dan komt ze snachts rond 03:00/04:00. Fles rond 10 uur geven had geen nut, kwam ze snachts alsnog. En dan moest ik elke avond wachten om fles te geven, terwijl ik t liefst 9 u al ga slapen 😂

2 weken geleden

Hier geef ik de laatste fles tussen 19.00 en 19.30 hij komt dan wisselend in de nacht. De ene keer eerder dan de andere keer maar wakker blijven voor een late fles vind ik helemaal niks.

2 weken geleden

Ons kindje krijgt om 19u een fles, dan naar bed. We maken haar rond 23.30 nog wakker voor een laatste fles. Wij mogen vanwege haar lage geboortegewicht niet meer dan 8 uur tussen haar flessen laten in de nacht. En dan maken we haar liever laat in de avond even "wakker" (ze slaapt nog half), dan dat ze midden in de nacht zelf komt en klaarwakker is. Nu slaapt ze tot 7u door. (Al kwam ze vannacht ineens na weken om 4u met honger en kreeg ze een extra fles?) Haha

2 weken geleden

Laatste fles rond half 9 daarna naar bed en dan slaapt ze tot de volgende morgen half 7
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Overprikkeling en gênante momenten

In deze aflevering vertelt jeugdarts Lucy je alles over overprikkeling bij je baby. Hoe herken en voorkom je dit? Verder lachen we om gênante momenten en bespreken we hoelang je baby idealiter bij jou op de kamer slaapt.

2 weken geleden

We deden meestal 22u laatste fles. Maar ze slaapt nu vaak door. Word dan wel om 3u wakker voor een fles. Als ik toch die van 22u geef dan word ze alsnog 3u wakker. Dus dan maar 1 fles minder

2 weken geleden

Sinds deze week een fles minder dus die van 23h laten vallen. Nu is zijn in laatste fles 20h

vorige week

Laatste fles meestal rond 21.30/22.00 uur. Kindje is ook 3 mnd

vorige week

Ik twijfel ook erg nu maken we hem steeds wakker tussen 22 en 23 uur drinkt dan meestal 100 cc, en wordt evengoed n 3/4 uur wakker voor fles.. zou het wel uit willen proberen maar bang voor 2 nachtvoedingen

vorige week

Ons zoontje van bijna 4 maanden krijgt al een maand of 2 z’n laatste fles tussen 18:00 en 19:00 uur. Hij is dan ook mega moe en slaapt dan een flinke stuk door. Tussen 3:00 en 4:00 wordt hij vaak onrustig en stop ik er nog een fles in, daarna slaapt die tot een uurtje of 7:00. Van de week zelfs doorgeslapen zonder nachtfles. Maar dat was denk ik eenmalig 😁. Maar ik heb liever dat ik lekker vroeg naar bed kan en een paar uur kan doorpakken dan nog een fles of een droomvoeding geven om 22:00 of 23:00.

vorige week

Reactie op Jsjekejen

Ons zoontje van bijna 4 maanden krijgt al een maand of 2 z’n laatste fles t ...
Hier hetzelfde! Twijfel soms wel of ze dan niet te weinig krijgt, hier slaapt ze ook tot 07:09