9 Reacties

12 dagen geleden

De dag vandaag.

12 dagen geleden

Vanaf 32 weken stabiliseren de waarden en kunnen ze dalen. Dus niets om je zorgen over te maken

12 dagen geleden

Ik denk dat dit alleen maar fijn is want dat betekend dat je lichaam zelf genoeg insuline aanmaakt.

12 dagen geleden

Afgelopen maandag. Ook goede waardes maar je ziet wel duidelijk wanneer ik iets eet.

12 dagen geleden

Volg

12 dagen geleden

Even wat anders, soms vind ik mijn waardes ook best laag of is dat normaal? Vandaag na het ontbijt en de lunch bleven ze op 4,4. Ik vraag me echt af wat andere vrouwen hun waardes zijn.

12 dagen geleden

Ik heb begrepen dat als je zwangerschapsdiabetes hebt zonder extra insuline te spuiten, de lage waardes geen punt zijn. Ze worden ook geen hypo’s genoemd.

12 dagen geleden

Ik heb geen zwangerschapsdiabetes en mijn waardes zijn tot nu toe over de zwangerschap (niet nuchter!) geprikt op 4,4 , 4,2 en laatste keer zelfs 4.0 . Ik kreeg alleen te horen 'mooi laag'. Denk prima dus 🤭? Heb tot nu toe 3x klachten gehad van een hypo, maar na druivensuiker ook weer over ging na een half uurtje.

11 dagen geleden

Wanneer je geen insuline spuit of metformine gebruikt is het ip niet erg. Maar zou dit wel altijd even voorleggen en niet te veel zelf aannemen of dokteren.