Ik merk nu al een paar dagen (sinds ik woensdag ziek ben geweest) dat mijn glucose waarde laag blijft. Klinkt goed misschien, maar ook met een groot stuk appeltaart of een avondmaaltijd sushi kom ik een uur na het eten niet boven de 5.7 uit.
Weet iemand hier of dit ook iets is om je zorgen over te maken omdat iets niet goed werkt of is dit alleen maar fijn? Ik ben nu 33+5.
Even wat anders, soms vind ik mijn waardes ook best laag of is dat normaal? Vandaag na het ontbijt en de lunch bleven ze op 4,4. Ik vraag me echt af wat andere vrouwen hun waardes zijn.
Ik heb begrepen dat als je zwangerschapsdiabetes hebt zonder extra insuline te spuiten, de lage waardes geen punt zijn. Ze worden ook geen hypo’s genoemd.
Ik heb geen zwangerschapsdiabetes en mijn waardes zijn tot nu toe over de zwangerschap (niet nuchter!) geprikt op 4,4 , 4,2 en laatste keer zelfs 4.0 . Ik kreeg alleen te horen 'mooi laag'. Denk prima dus 🤭? Heb tot nu toe 3x klachten gehad van een hypo, maar na druivensuiker ook weer over ging na een half uurtje.
Wanneer je geen insuline spuit of metformine gebruikt is het ip niet erg. Maar zou dit wel altijd even voorleggen en niet te veel zelf aannemen of dokteren.