21 Reacties
2 maanden geleden
Hier gebruik ik ze wel, ik kleed haar aan in meer laagjes en dunnere slaapzak. Dus lange mouw romper + maillot, daaroverheen een pyjama en dunne slaapzak met mouwen (van de hema)
2 maanden geleden
Hier wel lange mouw romper besteld.. truien die ik heb voor onze zoon zijn niet extreem dik dus met lange romper wel warm.
2 maanden geleden
Reactie op SL1993
Hier sinds deze week weer over op de lange mouwen. We hebben een koukleum. ...
Misschien weer een domme vraag.. maar hoe merk je dat ze een koukleum is? Dat ze koud aan voelt nog? Ik merk dat ik t nog steeds lastig vind. De ene keer voelt die wat koud en de andere keer warm
2 maanden geleden
Ik gebruik nu wel lange mouw rompers onder dr kleren. Vind de kleren best wel dun en onze vloer is koud. Geen vloerverwarming of iets. Ik merkte dat haar lijfje koud was na een tijd op de vloer. Ze heeft het over het algemeen heel snel warm maar met lange mouw romper nog njet te warm gehad
vorige maand
Hier korte mouw rompers met een truitje of vestje erover! Bij de oudste ook bijna altijd gedaan. Alleen als het rond het vriespunt wordt ga ik denk ik over op lange mouw, of dikkere truien want ik vond lange mouw rompers wel een gedoetje 馃槈 als je baby blij is en in de nek warm voelt lijkt het me goed gaan toch?馃槉
vorige maand
Hier gewoon mouwloze rompers. Bij al me kinderen gedaan want kreeg er echt het heen en weer van 馃槄
vorige maand
Reactie op Sannn1991
Misschien weer een domme vraag.. maar hoe merk je dat ze een koukleum is? D ...
Dan heeft ze koude wangetjes, voetjes en handjes. Met een lange mouwen romper is ze gewoon lekker warm overal. Ik weet wel, voelen in het nekje, maar als ze van die paarse koude handjes heeft, vind ik het te koud voor haar. Vooral nu ze over de koude tegelvloer kruipt
vorige maand
Hangt denk ik ook van de trui af en hoe warm je huis is? Het is bij ons thuis vrij fris omdat we alleen een houtkachel hebben dus wij doen altijd wollen lange mouwen romper aan, en daarover heen een trui of een dun wollen bokspakje met lange mouw en daarover heen zelfs nog ee dun wollen truitje (dus 3 laagjes mouw maar wel dun en merino wol ) maar op het kdv trekken ze hem vaak laagje 3 uit want het is daar wamer.
vorige maand
Altijd lange mouwen in de winter. Kleine man is een koukleum.
Verder zo min mogelijk lagen met lange mouwen. Dus korte mouwen romper of lange mouwen van katoen, lekker luchtig pakje met rits zonder voetjes en dan zo een slaapzak met mouwen. Als hij teveel beweegt en zonder deken komt te zitten dan heeft ie tenminste lekker warm.
3 dagen geleden
Ik wissel een beetje. Ligt aan het weer en de outfit. Ik vond het namelijk toen het nog iets warmer was ideaal om gewoon een lange mouwen romper aan te doen en daarover heen een teddy giletje ofzo.
Nu met dikkere truien doe ik er soms wel een korte mouwen romper onder.
Maar met slapen vind ik een lange mouwen romper dan weer wel fijn 馃槀馃槀