7 Reacties

3 dagen geleden

Ik! Kan er ook niet op slapen :(

3 dagen geleden

Ischias pijn, helaas weinig aan te doen. Mij helpt met magnesium-olie smeren in de avond en ochtend en lekker je been laten masseren voor je gaat slapen.

3 dagen geleden

Reactie op Leynaa

Ik! Kan er ook niet op slapen :(
Jaa zoo verschrikkelijk!!

3 dagen geleden

Reactie op 3024

Ischias pijn, helaas weinig aan te doen. Mij helpt met magnesium-olie smere ...
Bedankt voor je Tip ik ga dit proberen

3 dagen geleden

Ik liep een beetje scheef door de bekkenpijn en dat werd steeds erger waardoor een spier in het been helemaal vast kwam te zitten. Naar de bekkenbodem fysio geweest en die heeft het losgemaakt door te masseren (au), maar ook een paar keer losgemaakt met dry needling. Dat laatste was echt heel effectief en vond ik eigenlijk niet pijnlijk. Dus als je terecht kan bij een (bekken)fysio kan die wellicht toch nog wat betekenen!

2 dagen geleden

Reactie op jarofsouls

Ik liep een beetje scheef door de bekkenpijn en dat werd steeds erger waard ...
Ah ja dat is ook zo idd, ik ben ook een aantal keren bij de bekkenfysio geweest en die kan masseren voor de doorbloeding. Dry needling niet aan gedacht, ga ik even na! Ik ga zelf niet meer tot na de bevalling omdat deze aangaf niks te kunnen betekenen voor me mbt isschias en bekken (de osteopaat wel).

2 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem. Vooral als ik moet opstaan. Mijn man masseert me meestal met amandelolie bij mijn benen en buik.