6 Reacties
3 maanden geleden
Ja ik ook. Heeft te maken met je bekken volgens mij. Ik krijg het voornamelijk na het fietsen en schoonmaken.
3 maanden geleden
Yes hier dezelfde klachten. Voor al na een lange werkdag van 10-11 uur staan doet alles pijn vanaf de onderrug.
Advies is idd om na een bekkenfysio te gaan. Werd mij ook geadviseerd door verloskundige en vriendinnen
3 maanden geleden
Ik heb het vorige week (toen 21 weken) ook gehad en kon gelukkig direct bij de bekkenfysio komen. Dat heeft heel erg geholpen, moest na 4 dagen nog 1x terug omdat mijn stuitje toch nog niet helemaal recht stond. Na de 2e behandeling totaal geen last meer, wat een opluchting.
3 maanden geleden
Ik heb ook last van mijn stuitje en het heeft inderdaad te maken met je bekken. Goed dat je je gaat laten begeleiden door een bekkenfysiotherapeut, dat doe ik ook. Mijn stuitje stond ook scheef. Verder gebruik ik sinds een paar dagen een speciaal ergonomisch zitkussen met uitsparing voor het stuitje. Dat helpt ook enorm.
3 maanden geleden
Hier ook dat probleem sinds 15 weken al, wel bij mij linker bil. Ben met 16 weken naar de fysio gegaan. Tips die ik je alvast kan geven zonder lastige uitleg. Let op je zit en sta houding, ga niet voorover leunen/hangen dan maak je het erger. Hard zitten is niet fijn, zorg dat je op een goede stoel of bank zit zoveel mogelijk. Voor of na werk even half uurtje helemaal plat liggen op je rug. Het is vaak echt een houding dingetje, je stuitje probeert te compenseren dat er meer gewicht voor komt dus als jij probeert dat te voorkomen dat helpt al heel veel.