36 Reacties

één maand geleden

Ik heb laatst Penoza gezien op NPO, je moet er even inkomen maar vond het eigenlijk een heel mooie serie. Daarna de film op Netflix om het af te sluiten.

één maand geleden

Wat is het genre waar je naar opzoek bent? :)

één maand geleden

The resident

één maand geleden

Leuk, beide nog niet gezien dus ga ze eens opzoeken:)

één maand geleden

Reactie op mwmyr

Wat is het genre waar je naar opzoek bent? :)
vind verschillende dingen wel leuk, o.a. spannend/ thrillers, maar ook series zoals dertigers bijvoorbeeld

één maand geleden

Gooische vrouwen!🥰 of Gossip Girl

één maand geleden

Oogappels! En verder ben ik zelf fan van Dowton Abbey, the crown en Call the Midwife

één maand geleden

Outlander

één maand geleden

Leuk, bedankt voor de tips!

één maand geleden

New Amsterdam is geweldig, maar heeft wel klein beetje trigger warning voor zwangeren.. Verder vind ik het heerlijk om hersenloos naar dingen als Below Deck te kijken. Maar ook juist thrillers. Check daarvoor bijvoorbeeld alles van Harlan Coben op Netflix, gegarandeerde spanning! Daarnaast zijn Downton Abbey en the Crown heerlijke (historische) Britse series. Love it :)

één maand geleden

Als je fantasy spanning kan waarderen: Grimm, the Witcher

één maand geleden

Reactie op LittleSEM

Oogappels! En verder ben ik zelf fan van Dowton Abbey, the crown en Call ...
Waar kun je Call the Midwife kijken?

één maand geleden

Reactie op ellebelj

Waar kun je Call the Midwife kijken?
Hij stond eerst nog op prime maar is er helaas af. Ik heb heel ouderwets de dvd box via marktplaats gekocht. Ik ken de serie al en wil het graag nog een keer kijken. BBC first zend het ook uit

één maand geleden

Dexter! 8 seizoenen, je kan dan even vooruit🤪

één maand geleden

A Million Little Things, Firefly Lane, Virgin River, Superstore, Chesapeak Shore, Sweet Magnolia..

één maand geleden

Iedereen heeft mij Nobody wants this getipt op Netflix dus die staat op mijn verlofplanning ;) En De Ring via de NPO app/site!

één maand geleden

Jane the Virgin

één maand geleden

Mafs Australië heerlijke tv 😂

één maand geleden

Prison break 😁

één maand geleden

Reactie op ACdW

A Million Little Things, Firefly Lane, Virgin River, Superstore, Chesapeak ...
Sweet magnolia heeft wel een heftige verhaallijn in seizoen 2/3 die te maken heeft met een zwangerschap. Als je daar gevoelig voor bent zou ik dat niet kijken.