16 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben twee weken geleden bij van Asten babysuperstore de kinderwagen gekocht. We gingen eigenlijk alleen even kijken maar hebben er dus meteen een uitgekozen. Wij zijn voor de Harvey Easywalker 5 premium gegaan en deze was gewoon op voorraad😁

3 maanden geleden

Onze Joolz Geo3 was gewoon op voorraad, maar hebben ook niet op een aanbieding gewacht ofzo.

3 maanden geleden

Wij hadden ook een groot budget (met dank aan mijn opa en oma) veel bekeken en naar aantal winkels geweest. Toch 1 via facebook gekocht voor 40 euro 🤣 2de hands maar is wel als nieuw

3 maanden geleden

Wij hebben er een van Cybex. We hebben hem 14 juni besteld en ze verwachten dat hij eind van deze maand op voorraad is (de reiswieg tenminste, onderstel is wel al op voorraad)

3 maanden geleden

Ik heb de cybex balios s lux besteld. Super chille wagen. Cybex is een heel fijn merk met een flagship winkel op de PC ik had heb woensdag avond besteld en zaterdag in huis

3 maanden geleden

Wij hebben de joolz day 5 bij van asten besteld en was de dag erna binnen.

3 maanden geleden

Onze Bugaboo Fox 5 was binnen een week binnen bij Prenatal

3 maanden geleden

Hier een maxi cosi street plus online gekocht. Was de volgende werkdag binnen

3 maanden geleden

Ik hoorde van iemand die bij een babywinkel heeft gewerkt dat dit een slimme verkooptruc is. Dat de wagens op voorraad zijn of snel leverbaar maar omdat ze doen alsof je soort van in de ‘stress’ schiet en daardoor sneller wat koopt.

3 maanden geleden

Onze kinderwagen van Nuna was ook direct leverbaar!

3 maanden geleden

Wij hebben bij Prenatal een maxi cosi kinderwagen besteld (in de winkel zelf) was binnen 2 weken binnen. Terwijl ze zeiden 4 weken.

3 maanden geleden

Wat fijn dat het mee lijkt te vallen! Dank voor alle reacties!

3 maanden geleden

Ik heb onze joolz 5 aangekocht voor de vakantie, en omdat wij weggingen lag hij pas daarna klaar dus na 2 weken hadden we hem. Maar anders kon die de volgende week al in huis zijn☺️

3 maanden geleden

Wij gaan de wagen gebruiken nog van mijn eerste kindje (3 jaar geleden) en toen hadden we bij babypark met 21 weken zwangerschap besteld en het kwam 2 weken voor de bevalling binnen. Dit was wel tijdens de corona periode dus wellicht dat het daar mee te maken had.

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte13579

Onze kinderwagen van Nuna was ook direct leverbaar!
Die van ons was er binnen 3 weken van Nuna. En de kleur was toen eigenlijk niet op voorraad maar vind 3 weken niet lang!

3 maanden geleden

Ik heb een van marktplaats, kon ik dezelfde dag nog ophalen.