12 Reacties

2 maanden geleden

Luiers geen idee, heel wat geprobeerd maar kruidvat is echt the best!!!!! Doekjes van de lidl zijn opzich wel fijn, alleen scheur hier de bovenkant vaak. Waardoor ze gauw droog worden…

2 maanden geleden

Ik zelf was niet tevreden over de lidl luiers, ik heb altijd kruidvat luiers gebruikt voor mijn dochter, ga weer kruidvat luiers gebruiken bij mijn zoontje 😊

2 maanden geleden

Reactie op gzdx66

Ik zelf was niet tevreden over de lidl luiers, ik heb altijd kruidvat luier ...
ik hoor namelijk van veel dat de kruidvat luiers wat veranderd hebben, en ze veel klachten hebben dat kinderen erg door lekken..

2 maanden geleden

Reactie op irisrm

Luiers geen idee, heel wat geprobeerd maar kruidvat is echt the best!!!!! D ...
ik hoor namelijk van veel dat de kruidvat luiers wat veranderd hebben, en ze veel klachten hebben dat kinderen erg door lekken..

2 maanden geleden

Reactie op Bowien De Jonge

ik hoor namelijk van veel dat de kruidvat luiers wat veranderd hebben, en z ...
Doorlekken ervaar ik hier niet.. wel dat de urine geur was sterker is. Maar dan praat ik over heb verschonen van een peuter.. Een baby verschoon je (naar mijn mening) sws al vaker..

2 maanden geleden

Reactie op Bowien De Jonge

ik hoor namelijk van veel dat de kruidvat luiers wat veranderd hebben, en z ...
Ik heb ongeveer 3,5j de kruidvat luiers gebruikt en nergens geen last van gehad. Wat ik een voordeel vond aan de kruidvat luiers is dat ze ongeparfumeerd zijn en aangezien ik een parfum allergie heb was dit een van de enige merken die ik kon gebruiken voor mijn zoon. Hij heeft namelijk ook snel last van geparfumeerde producten.

2 maanden geleden

Reactie op CVH2020

Ik heb ongeveer 3,5j de kruidvat luiers gebruikt en nergens geen last van g ...
Ze zijn net pas veranderd

2 maanden geleden

Reactie op Littlemanmay2022

Ze zijn net pas veranderd
Sinds juli al en toen gebruikte ik ze nog.

2 maanden geleden

Bij mijn oudste dochter zater de Lidl luiers perfect! Bij m'n jongste zitten ze voor geen meter.... is dus echt per kind en pasvorm anders. Bij m'n jongste gebruiken we nu de woezel en pip luiers van de etos! 👌

2 maanden geleden

Wij gebruikte de pure water doekjes van de Lidl en die waren fijn!

2 maanden geleden

Ik vond de luiers van de lidl helemaal niks. Ze roken vreemd en mijn zoontje kreeg flinke uitslag wat uiteindelijk een schimmelinfectie werd. Wij waren toen op vakantie dus na de vakantie direct terug naar de kruidvat luiers en toen geen problemen meer gehad. Hij lekte ook erg snel door met de lidl luiers.

2 maanden geleden

Bij mijn oudste gebruikte ik vaak lidl luiers, nooit problemen mee gehad. Ik gebruik nu de woezel en pip van etos voor onze 2e omdat zij al heel vroeg luierbroekjes nodig had (liep al los met 10 maand) en etos 1 van de weinige met goeie prijs broekjes heeft en altijd mooie aanbiedingen haha. Kruidvat gebruiken we trouwens ook nog weleens en is ook altijd prima