32 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou niet teveel aankopen, sommige baby's kunnen bepaalde pampers niet verdragen. Kruidvat heeft idd vaak goeie reclames. Je kan eens een kijkje nemen op: https://www.luieraanbiedingen.net/pampers/?source=laga01&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIl6Gm1erGggMV1JNoCR3_NQhhEAAYAiAAEgIfRvD_BwE

4 maanden geleden

Wat Desteney zegt klopt er zijn kinderen die niet tegen bepaalde luiers kunnen en krijg vaak te horen dat juist bij die babys de kruitvat luiers wel werken. Zelf koop ik altijd pampers in de aanbieding voor ongeveer de prijs van de kruitvatluiers. Ik vind zelf de kruitvat luiers iets slechter kwalitatief en mijn kinderen hebben geen luiers die ze niet kunnen dragen. Zwitzal luiers heb ik ook geprobeerd, maar vind ik zelf nog slechter dan de kruitvat. Succes met kiezen!

4 maanden geleden

Ik zou zeker nu niet inslaan. Het kleinste maatje dus maat 1 zeg maar is 3 pakken eerst voldoende. Daarna gaan ze al gauw naar maat 2. Ik gebruikte alleen de pakken uit de gratis pakketen. Daar kwam ik erachter dat wij Kruidvat helemaal niet fijn vonden en Pampers juist wel. Dus daarna pas gaan inslaan Zo ook gedaan met de billendoekjes

4 maanden geleden

Ik vond bij mijn dochter als newborn de echte paupers het fijnst, kruidvat paste haar juist niet zo goed. Later zijn we over gestapt naar etos...bij mijn nichtje pastte de kruidvatluiers juist wel weer beter, dus zou echt in het begin kijken wat goed bij je kindje past

4 maanden geleden

Pampers

4 maanden geleden

Pampers premium protection vind ik zelf de fijnste luiers. Die gaan we voor de 2de ook gebruiken

4 maanden geleden

Ik ben begonnen met Kruidvat, maar ben nu echt fan van Pampers. Nooit doorgelekt, en ze kan er de hele nacht mee doen 👍🏼 Heb nu altijd maat 4 baby dry, aan het begin harmonie

4 maanden geleden

Etos vond ik voor bij maatje 1 en 2 wel prima maar daarna vond ik kruidvat beter. Pampers zijn ook altijd goed maar die zijn vrij duur dus die gebruiken wij alleen in de nacht. Bij de dm (huismerk) in Duitsland hebben ze luiers die wij nog net iets beter vinden dan de kruidvat.

4 maanden geleden

Los van waar je kindje niet tegen kan, zijn ook de vormen van elk kindje anders. Zo zweert de ene bij kruidvat (wij), bij andere kindjes lekt dat iedere dag door. Dus het is (net als bijna alles haha) een kwestie van proberen!

4 maanden geleden

Ik vind Kruidvat perfect qua prijs en qualiteit. Ze hebben vaak een stapel aanbieding van 3 jumbo pakken voor €…. Zijn fijne aanbiedingen

4 maanden geleden

Ik haal meestal kruidvat pure en soft. Is net wat beter voor het milieu. Je kan ook helemaal voor ecologische luiers gaan zoals pingu. Qua prijs is dat wel iets duurder. Je kunt ook nog wasbaar overwegen, dat zie ik zelf niet zitten. Voor mijn dochter (inmiddels 5 jaar) voor snachts heb ik dan weer pampers premium protect luierbroekjes omdat die pasvorm als enige nog goed zit bij haar. Dus zoals hieronder ook al staat. Je kunt het beste niet te veel inslaan en eventueel 2 of 3 soorten zodat je kunt kijken wat het beste past en of je kindje er tegen kan. Tegen de tijd dat je kindje er is dan gewoon de aanbiedingen goed in de gaten houden. Kruidvat heeft bijvoorbeeld 1x 2 maanden ofzo een extra goedkoop avond waarbij je luiers in grootverpakking met korting kan inslaan.

4 maanden geleden

Reactie op Boysmom97

Etos vond ik voor bij maatje 1 en 2 wel prima maar daarna vond ik kruidvat ...
Hier precies hetzelfde. Eerst etos en toen kruidvat, maar de dm was helemaal top. Helaas wonen we te ver van Duitsland, anders zou ik daar vaker heen gaan.

4 maanden geleden

Wij hebben bij de eerste wel ingeslagen in maat 1 en maat 2 met korting van Kruidvat. Dat is toen goed gegaan en zullen we bij de tweede ook doen. Hetzelfde geldt voor de doekjes. Op de consumentenbond worden bepaalde babydoekjes aangeraden. Wij hebben daarvan gekozen voor de kruidvat sensitieve en die ingekocht toen ze goed in de aanbieding waren.We hebben de kruidvat water wipes later nog geprobeer toen hij 1 was, Maar die vonden we niet fijn. En de kruidvat lotion vind mijn zoontje verschrikkelijk. Misschien hebben we geluk gehad dat we direct het juiste hebben gekocht?

4 maanden geleden

Als je voor Pampers gaat, bij Nettorama scoor je een pak voor bijna de helft van “normale” prijs

4 maanden geleden

Wij gebruiken pampers bij de eerste. En gaan dat straks weer gebruiken. Onze eerste kon niet tegen luiers van de kruidvat.

4 maanden geleden

Op www.luieraanbiedingen.net kan je van elk merk en maat kijken waar ze het goedkoopste zijn.

4 maanden geleden

Wij kopen voor onze eerste dochter altijd pampers. Van alle andere merken krijgt ze uitslagen. Bij de tweede gaan we dus hetzelfde doen. Pampers zijn vaak overal wel in de aanbieding, dus dat is ook mooi meegenomen!🥰

4 maanden geleden

Voor ons dochtertje (22 maanden) hebben wij de eerste maanden Kruidvat luiers gebruikt en daarna overgestapt naar rascal & friends! Ik denk dat wij straks ook weer beginnen met die van Kruidvat en daarna overstappen! Ik zou persoonlijk niet gelijk teveel van 1 merk halen want je weet nooit hoe je kleintje er op gaat reageren, sommige huidjes zijn erg gevoelig. Zelfde geld voor billendoekjes, onze dochter kan gelukkig tegen alle doekjes wel goed maar de dochter van mijn zus kon toen tegen heel weinig merken..

4 maanden geleden

Reactie op littlemiracle!

Voor ons dochtertje (22 maanden) hebben wij de eerste maanden Kruidvat luie ...
De luiers van rascal&friends zijn vaak in de aanbieding bij de Kruidvat of trekpleister, vaak 1+1 gratis of 3 pakken voor €15. Dan sla ik ze ook altijd in. De luiers van Kruidvat in de kleinste maten zijn bijna altijd wel in de aanbieding!

4 maanden geleden

Wij halen meestal kruidvat, maar zou indd nog niet inslaan. Maatje 1 en 2 zitten ze ook niet lang in. Doekjes hetzelfde trouwens, onze tweede dochter krijgt bv van heel veel merken doekjes uitslag.