32 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben de luiers van de etos gekocht. Plus we hebben de luiers uit de gratis babyboxen die proberen we ook

4 maanden geleden

Wij zijn na 3 maanden overgestapt op wasbare luiers. Ideaal! Altijd luiers in huis, nooit hoeven slepen met pakken luiers en geen uitslag. En het ziet er ook nog eens heel vrolijk uit 鈽猴笍

4 maanden geleden

Ik zweer toch echt bij pampers, iig in het begin met die spuitluiers 馃檲 en daarna over op kruidvat! Je hebt vaak goede aanbiedingen online van pampers

4 maanden geleden

Na 2 weken alles gebruikt te hebben wat we hadden gekregen over gegaan op wasbare luiers. Geen luieruitslag of spuitluiers meer gehad. Wat extra wassen uiteraard, maar dat moet je ook met spuitluiers en zie de kleertjes dan maar weer mooi te krijgen

4 maanden geleden

Reactie op Esje22

Na 2 weken alles gebruikt te hebben wat we hadden gekregen over gegaan op w ...
Hier gewone luiers maar alleen met tandjes een schimmeltje gehad en nog nooit een spuitluier gehad.

4 maanden geleden

Ik zou gewoon verschillende merken uitproberen, iedereen heeft een andere voorkeur. Wij hebben veel geprobeerd en zijn toch bij pampers blijven hangen bij alle kindjes .

4 maanden geleden

Wij hadden in het begin kruidvat luiers tm maat 2, nu halen we vaak AH eigenmerk luiers. Die van de etos vond ik iets minder goed passen bij onze kleine. Ik denk dat je gewoon iets moet proberen en als het niet voor jullie werkt kun je weer wat anders proberen

4 maanden geleden

En voor de doekjes hebben wij de blauwe pakjes van de action. Hebben er meerdere geprobeers maar deze vinden we veruit de beste!

4 maanden geleden

Op marktplaats vind je soms ook top aanbiedingen van mensen die te veel luiers in een kleine maat hebben gekocht. Vaak voor een prikkie over te nemen. Even sorteren op afstand zodat het in de buurt is 馃憤馃徎

4 maanden geleden

Ik heb echt veel verschillende luiers gebruikt maar kom altijd terug bij Kruidvat. Toen mijn dochter klein was kocht ik steeds van de pure & soft collectie. Vond ik net wat zachter aanvoelen. En eigenlijk sinds ongeveer 1 jaar koop ik gewoon de normale luiers.

茅茅n maand geleden

En hoe zit het met de maat? Ik kreeg het advies om niet meer dan 2 pakjes luiers maat 1 te kopen. Maat 1 kreeg ik een paar pakjes in de gratis babyboxen, dus ik dacht erover om gewoon maat 2 en 3 te kopen. Heeft iemand enig idee van de hoeveelheid?

茅茅n maand geleden

Reactie op AlineBS

En hoe zit het met de maat? Ik kreeg het advies om niet meer dan 2 pakjes l ...
Ik zou wachten met meer kopen. Straks vindt je een merk niet fijn of vindt je baby het niet fijn. Ik heb inderdaad alleen maat 1 uit de dozen. Meer haal ik niet