36 Reacties

vor einem Monat

Brisby! Super fijne tas

vor einem Monat

Ik had een luiertas van Easywalker zoals onze kinderwagen maar hij was totaal niet stabiel, nu een nieuwe aangeschaft van Armani en die is echt super stevig, zeker een aanrader. Gekocht via een site vanuit Italië (was goedkoper) je hebt hem ook op Zalando

vor einem Monat

Eentje van dubatti en eentje van nijntje ( die kon ik echt niet laten liggen )

vor einem Monat

Ik heb een grote shopper van gusti leather. Geen officiële luiertas daar houd ik niet zo van zelf. Heb via shein een vilten organizer gehaald waar ik dan alle spullen in kan doen en die kan ik dus makkelijk in en uit de tas halen

vor einem Monat

Ik ga een baere Amsterdam kopen. Heb ook een hele dure rugtas die ik echt nooit heb gebruikt vind ik helemaal niks. En altijd een mombag gebruikt van Lieffies, die is nu echt kapot. Ik vind zo’n grote tas heel fijn. Baere heeft mooit printjes en is groot, maar toch met vakken

vor einem Monat

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal eens gaan kijken naar deze tassen, Thanks voor de tips ☺️

vor einem Monat

Ik heb deze van Baere Amsterdam gekocht! Vind m zo leuk even n ander printje

vor einem Monat

Isoki, in 2021 al gekocht, kan nu door voor baby 2. Heerlijk ruime en stevige tas, blijft mooi. Lekker veel vakken en goed in te delen. Tikkie groot voor eventjes de deur uit of zelf te dragen, dat wel. Wij hadden 'm meestal onderin de kinderwagen of voor reis / in de auto.

vor einem Monat

Reactie op Cwjnsn

Ik heb deze van Baere Amsterdam gekocht! Vind m zo leuk even n ander printj ...
Maar dit blijft niet openstaan toch?

vor einem Monat

Ik heb nog van de eerste, een luierrugzak van Mimmti/Nana Beebi. Deze kan ook open blijven en ook opgehangen worden op de kinderwagen. Daar zie ik enige twee voordelen van een luiertas. Hoewel, ik moet zeggen, ik heb maar een paar keer de rugzak laten hangen op de wagen. Ik schoote steeds erin, dat was nuet handig. En nu met een dreumes is het veel handiger dat ik de rugzak op de rug kan doen en achter haar aan rennen. 🤭 Dat was vooral de reden om een rugzak te hebben, vrije handen zijn altijd handig bij een baby en ook bij een dreumes. 🤣👍

vor einem Monat

Reactie op Lenka2021

Ik heb nog van de eerste, een luierrugzak van Mimmti/Nana Beebi. Deze kan o ...
Ik had eerst ook die van Nana Beebi, maar die bleef hier niet openstaan.

vor einem Monat

Reactie op M_1986

Ik had eerst ook die van Nana Beebi, maar die bleef hier niet openstaan.
Ow dat is jammer, waarschijnlijk een productiefoutje? Heb je de winkel gecontracteerd? Ze lijken kleinschalig genoeg te zijn om te kunnen /willen helpen. Bij mij blijft ie nog gelukkig open te staan (als ik dat wil, ik kan hem natuurlijk ook sluiten 🤭).

vor einem Monat

In iedergeval, ik wilde ook zeggen, ik houd mijn luiertas ook voor de tweede. Er past genoeg in ook voor 2 kinderen en mijn dochtertje heeft niet zo veel meer onderweg nodig, gelukkig. Het scheelt van schouwen 2 tassen. 🤭

vor einem Monat

Reactie op Lenka2021

Ow dat is jammer, waarschijnlijk een productiefoutje? Heb je de winkel geco ...
Ja, was via bol.com en nieuwe gehad maar exact hetzelfde. Hoorde het in de omgeving ook alleen maar en daarna de brisby gekocht. Achteraf was dit ook een fijnere tas.

vor einem Monat

Wij hebben de Brisby luiertas erg tevreden mee, ziet eruit als een gewone rugzak. Kan op de rug of aan handvat kinderwagenvast worden gemaakt. En zit een verschoonkussetje bij. Te krijgen in verschillende kleuren. https://www.bol.com/nl/p/brisby-slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-met-buggymontage-donkergrijs/9300000022916533?referrer=socialshare_pdp_androidapp

vor einem Monat

Reactie op Drummer4ever

Wij hebben de Brisby luiertas erg tevreden mee, ziet eruit als een gewone ...
En we houden, zelfs met 2 kindjes, er past namelijk genoeg in. En na de luiertijd, te gebruiken als rugzak.

vor einem Monat

Ik heb er eentje van Mayoral gekocht. Echt leer met allerlei handige tasjes voor b.v. speentje , tissues, vieze kleren, verschoonmatje etc. Ziet er netjes uit en heel praktisch...

vor einem Monat

Iemand nog tips als je echt een stevige tas zoekt? Ik had de luiertas shopper van Jollein besteld maar deze valt echt al half uit elkaar voor m’n gevoel en gaat dan ook terug ☺️

vor 17 Tagen

Iemand nog een tip voor een luierrugzak die niet al te groot is?

vor 17 Tagen

Reactie op NinaSanders1

Iemand nog een tip voor een luierrugzak die niet al te groot is?
https://kapten-son.com/nl/rugzakken?brand=778,857,854 Ik heb hier een set besteld. Heb ook een werktas van kapten en son en ben heel tevreden over de kwaliteit. Ook nog mooi om na de luier periode nog te gebruiken