36 Reacties
vor einem Monat
Ik ga een baere Amsterdam kopen. Heb ook een hele dure rugtas die ik echt nooit heb gebruikt vind ik helemaal niks. En altijd een mombag gebruikt van Lieffies, die is nu echt kapot. Ik vind zo’n grote tas heel fijn. Baere heeft mooit printjes en is groot, maar toch met vakken
vor einem Monat
Ik heb nog van de eerste, een luierrugzak van Mimmti/Nana Beebi. Deze kan ook open blijven en ook opgehangen worden op de kinderwagen. Daar zie ik enige twee voordelen van een luiertas. Hoewel, ik moet zeggen, ik heb maar een paar keer de rugzak laten hangen op de wagen. Ik schoote steeds erin, dat was nuet handig. En nu met een dreumes is het veel handiger dat ik de rugzak op de rug kan doen en achter haar aan rennen. 🤭 Dat was vooral de reden om een rugzak te hebben, vrije handen zijn altijd handig bij een baby en ook bij een dreumes. 🤣👍
vor einem Monat
Reactie op M_1986
Ik had eerst ook die van Nana Beebi, maar die bleef hier niet openstaan.
Ow dat is jammer, waarschijnlijk een productiefoutje? Heb je de winkel gecontracteerd? Ze lijken kleinschalig genoeg te zijn om te kunnen /willen helpen.
Bij mij blijft ie nog gelukkig open te staan (als ik dat wil, ik kan hem natuurlijk ook sluiten 🤭).
vor einem Monat
Wij hebben de Brisby luiertas erg tevreden mee, ziet eruit als een gewone rugzak. Kan op de rug of aan handvat kinderwagenvast worden gemaakt. En zit een verschoonkussetje bij. Te krijgen in verschillende kleuren.
https://www.bol.com/nl/p/brisby-slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-met-buggymontage-donkergrijs/9300000022916533?referrer=socialshare_pdp_androidapp
vor einem Monat
Reactie op Drummer4ever
Wij hebben de Brisby luiertas erg tevreden mee, ziet eruit als een gewone ...
En we houden, zelfs met 2 kindjes, er past namelijk genoeg in. En na de luiertijd, te gebruiken als rugzak.
vor 17 Tagen
Reactie op NinaSanders1
Iemand nog een tip voor een luierrugzak die niet al te groot is?
https://kapten-son.com/nl/rugzakken?brand=778,857,854
Ik heb hier een set besteld. Heb ook een werktas van kapten en son en ben heel tevreden over de kwaliteit. Ook nog mooi om na de luier periode nog te gebruiken