51 Reacties
één maand geleden
Reactie op Narges2022
Goh bij mijn eerste heb ik daar geen rekening mee gehouden rn ook nooit pro ...
Ja maar ik bedoel meer dat je bv de look soorten via je borstvoeding mee geeft aan de baby. Ik kan me herinneren dat m'n zus bijvoorbeeld een hele tijd geen pepers en look soorten at ivm borstvoeding.. maar of dit echt specifiek zo voor iedereen geldt.. geeeen idee haha
één maand geleden
Reactie op Pietjejan
Ja maar ik bedoel meer dat je bv de look soorten via je borstvoeding mee ge ...
Ja ik at gewoon alles en gaf alles mee zonder problemen. En als ik had gemerkt dat mn kleintje last had, dan pas zou ik bepaalde voedingsstoffen elimineren en kijken welke het is.
één maand geleden
Vraagje aan de mama's. Vanaf hoeveel weken beginnen jullie in te vriezen? (Kwestie dat het niet te lang in de vriezer blijft liggen) ik ben namelijk met 28 weken begonnen, maar nu krijg ik opmerkingen van familie dat dit te vroeg is en dat ik "nieuwer" ingevrozen maaltijden zou moeten eten na mijn bevalling.
één maand geleden
Reactie op Narges2022
Vraagje aan de mama's. Vanaf hoeveel weken beginnen jullie in te vriezen? ( ...
Ze zeggen dat je bereid eten max 3 maanden in de vriezer kan bewaren.
Persoonlijk vind ik, ondanks lage temperatuur van onze vriezer, -22, dat alles wat langer dan 3-4 weken in de vriezer ligt. Echt snel achteruit gaat in kwaliteit en smaak.
Ik ga dit dus ook niet doen en eet gewoon verse maaltijden na de bevalling.
één maand geleden
Reactie op Pietjejan
Houden jullie ook rekening met bv ui en knoflook enz? Ik hoor van meer mens ...
Mijn moeder zat daar ook zo over te zeuren maar kon er niks over vinden online. Leek meer een soort idee van vroeger. Ik at zelfs ook gewoon heel pittig want dat doe ik altijd en mijn baby had nergens last van.
één maand geleden
Ik dacht ook na over invriezen , maar wij gaan toch tijdelijk voor hello fresh! toch vers en gezond maar wel gemak door niet zelf maaltijden hoeven te bedenken en alles op te halen van de winkel. scheelt al een hoop!
één maand geleden
Ik heb heel mijn voorraad al op omdat ik de laatste loodjes +werk zo moeilijk vind
één maand geleden
Reactie op E0603
Mijn moeder zat daar ook zo over te zeuren maar kon er niks over vinden onl ...
Ik geloof ook dat dat echt iets is van vroeger. Ik ging erwtensoep eten in de kraamweek (had ik al klaar staan) en mn moeder piepen. Maar ik heb er niet van gemerkt. De oudste had krampen als ik 'normaal' had gegeten en niets als ik uien of zo had gegeten. Je baby went aan smaken die jij altijd eet. Dus hoe pittiger je eet hoe beter ze dat later ook kunnen hebben. (schijnt)
één maand geleden
Ben van plan om heel veel ‘slow cooker dump bags’ te gaan maken. Zoek maar op tok of insta. Geen omkijken naar!
En wekelijks je vaste boodschappen laten bezorgen, dat kun je ook van tevoren instellen bij je supermarkt.
één maand geleden
Reactie op Kruumelke
Deze hier is begonnen hoor 🙋🏻♀️😂 geeft wel voldoening! Zeker omdat we d ...
En goed excuus om nu veel ijs te eten, voor de bakken 😉
één maand geleden
Reactie op mamavanr33
Ik dacht ook na over invriezen , maar wij gaan toch tijdelijk voor hello fr ...
Ze zouden een kraamboxenactie moeten doen!
één maand geleden
Reactie op Marretje87
Ben van plan om heel veel ‘slow cooker dump bags’ te gaan maken. Zoek maar ...
En de vriezer volgooien met diepvriesgroenten, schijnt nog voordeliger en verser te zijn dan ‘vers’.
15 dagen geleden
Ik ben ook lekker bezig, ik heb normaal al veel maaltijden in de vriezer liggen maar dan meestal voor 1 persoon, dit omdat mijn man avond diensten werkt en hij dan in de middag een warme maaltijd kan eten en ik in de avond mijn eigen portie kan opwarmen. Nu dus wat meer per 2 personen aan het invriezen. Heb al verschillende soepen en pastamaaltijden, ook chilli con carne is altijd een goede. Heb nu voor 8 dagen eten waarbij we letterlijk het alleen even hoeven op te warmen, geeft heel veel rust! En ik ga ook gewoon nog even rustig door zolang ik het vol houdt haha.
15 dagen geleden
Reactie op Narges2022
Vraagje aan de mama's. Vanaf hoeveel weken beginnen jullie in te vriezen? ( ...
Mits je vriezer koud genoeg staat kan dit prima! Ik heb mijn vriezer op -20 staan en er liggen wel eens maaltijden langer dan 3-4 maanden in en vindt niet dat je dit proeft. Wel goed verpakken dat maakt heel veel uit en zo vers mogelijk invriezen, dus koken even afkoelen en hop de vriezer in. Nog nooit problemen mee gehad!
15 dagen geleden
Reactie op Marretje87
Ze zouden een kraamboxenactie moeten doen!
Iets dergelijks bestaat bij OH my Guts!
https://ohmyguts.nl/products/kraambox?variant=40724001292450¤cy=EUR&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google%2Bshopping&tw_source=google&tw_adid=&tw_campaign=20733516164&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAire5BhCNARIsAM53K1gQOlHgSpVhvCnZMYz4s-MkNbvqDwnNlpN5neLRH1UnR7qTRcMGupsaAq3-EALw_wcB