Zoals de titel eigenlijk al zegt ben ik op zoek naar een speen die veelal geaccepteerd word. Nu weet ik dat het een proces van trial and error is, maar de meeste spenen zijn ook niet goedkoop en het is natuurlijk zonde als het dan toch niks blijkt. Tot nu toe eigenlijk vooral verschillende soorten difrax fopspenen geprobeerd. Onze dochter pakt ze wel, maar niet heel fantastisch, terwijl ik wel écht het idee heb dat ze er behoefte aan heeft. Ik wil het liefst geen bibs speen.
Hebben jullie nog tips? Ik zit er over te denken op een speen te halen van Philips avent
Hier begonnen met de soothies, dit was echt een uitkomst. Werd door meerdere mensen aangeraden. Inmiddels gebruiken we de gewone spenen van philips Avent.
Bibs heeft tegenwoordig ook een dental en platte versie naast die bolle ronde, die zijn prima voor de kaak/ tandjes. De dental bibs is hier de enige die gepakt wordt. Onze oudste pakte alleen de Philips avent.
Hier pakt ze die van bibi het beste. Echter schijnen deze niet meer gemaakt te worden dus lastig te verkrijgen. Heb nu van nuk besteld, hopelijk lijken die wat erop!