10 Reacties
2 jaar geleden
Aardappelschijfjes/krieltjes, schnitzel, potje sperzibonen ipv vers? En een sausje?
Bloemkool/groente aardappel vlees
Andere soorten pasta's?
Chicken tonight
Pita gyros
Tenzij je het niet verdraagt natuurlijk.
Heb zelf ook flink last van misselijkheid en probeer het mezelf vooral makkelijk te maken met wat meer kant en klaar. Zoals dus potje sperziebonen ipv verse.
2 jaar geleden
Hier ook onwijs last van misselijkheid. Als m'n man niet wilt of kan koken door iets, dan kijk ik wat we hebben en wat in de airfryer kan. Dan heb je er gelukkig wat minder omkijken naar 🙈
2 jaar geleden
Ik kan beter "koude dingen" eten savonds dan zit je niet in die geur van bakken/koken plus zijn minder vettige dingen die bij mij veel beter vallen nu. Dus bijv. couscous maken met koude ingrediënten erdoor zoals avocado, bietjes, feta, tomaatjes. Hetzelfde geldt voor pasta salade. Met beetje rode pesto en wat mozzarella, paprika, tomaatjes, komkommer. Mijn peuter vindt het allemaal best die eet koude groenten toch 100× beter dan de "warme" groenten.
2 jaar geleden
Wraps met kipschnitzel die je id airfryer kan doen
Wraps met gehakt en zon hak sta zak ook lekker makkelijk.
Verse pasta en sauzen van de ah
2 jaar geleden
Gebakken groente, aardappels en zalm uit de oven. Kun je tussendoor lekker pauze houden terwijl de oven het werk doet.
Gevulde soep met tomatenblokjes, bouillon, spinazie, wortel, ui, bonen, aardappelblokjes (uit de vriezer) lekker en veel groente. Je kunt er ook pasta in gooien ipv aardappel. Als je op longevity soup zoekt vind je wel recepten. ☺️