7 Reacties

16 dagen geleden

P54 is gewoon gemiddeld. In principe passen deze baby's gewoon maat 56 desnoods met een keertje omslaan. In de gratis boxen zitten ook kleine maat luiers. Het is anders ook snel genoeg gehaald. Mijn eerste zoontje is geboren met P7 en werd P41 geschat. De metingen kunnen we dus ook goed naast zitten 😅

16 dagen geleden

Lastig he. Vooral imdat die groeiechos niet zo heel betrouwbaar zijn. De vorige echo was meneer een stuk groter dan z'n broer en nu een stukje kleiner. Ik heb zelf liever te veel dan te weinig. Als het ongebruikt is kan je het makkelijk weer weg geven of doorverkopen.

16 dagen geleden

Reactie op M_1986

P54 is gewoon gemiddeld. In principe passen deze baby's gewoon maat 56 desn ...
😂 ok dus die pampers van een maatje groter zullen ook al wel lukken zeker? Ben echt benieuwd!

16 dagen geleden

Reactie op Ber22

Lastig he. Vooral imdat die groeiechos niet zo heel betrouwbaar zijn. De vo ...
Dat is waar! Ik wil ook gewoon zeker van pampers geen problemen met dat se te groot zijn. Als ik last minute nog pampers moet gaan kopenbnande geboorte word ik gek!

16 dagen geleden

Reactie op Narges2022

😂 ok dus die pampers van een maatje groter zullen ook al wel lukken zeker? ...
Dat is sowieso afwachtenen. Geen kindje is gelijk dus de pasvorm kan nu wel heel anders vallen. Daarom raden ze ook aan om maar 2/3 pakken luiersnvoor het begin aan te schaffen zodat je even kan proberen

16 dagen geleden

Reactie op Narges2022

Dat is waar! Ik wil ook gewoon zeker van pampers geen problemen met dat se ...
Pampers vallen overigens sowieso wel wat groter dan bijvoorbeeld Etos/Kruidvat

16 dagen geleden

Reactie op Narges2022

Dat is waar! Ik wil ook gewoon zeker van pampers geen problemen met dat se ...
Precies. Mijn man moest in de kraamweek nog extra kleertjes halen bij de oudste. Want iedereen riep dat maat 56 groot zat was. Hij paste ook nog in 44 :). Dan ga ik liever zelf in mn verlof lekker kleertjes kopen dan dat mn man dat later met tegenzin moet doen op een moment dat het niet uitkomt.