12 Reacties
9 maanden geleden
Aerosleep misschien? Niet de goedkoopste maar soms ik de aanbieding bij de Prenatal. Wij hebben de zzzooo matras met topper Beer, in het ledikantje. Gekocht omdat die betaalbaar was en kwam wel goed uit de test. Zelf slaapt onze dochter al wel in haar ledikantje maar kan nog niet rollen en ook geen buikslaper
9 maanden geleden
Ik heb de houten ledikant van 50 euro... en matrasje erbij. Mijn oudste heeft er heerlijk 2 en half jaar in geslapen.
9 maanden geleden
Reactie op madelief09
Ik heb de houten ledikant van 50 euro... en matrasje erbij. Mijn oudste hee ...
Snap ik, maar het gaat mij juist om het type matras want meneer hier in net zo een paling in z’n bed dus wil er zeker van zijn dat hij straks niet stikt in het matras.
9 maanden geleden
Reactie op Infantulus
Dit matras was vorig jaar beste koop van de consumentenbond

Ja deze hebben wij ook gekocht om die reden! Veiligheid hebben ze in die test ook meegenomen. Kwam op dat punt ook hoger uit dan aerosleep en zzzooo. Ben er tot nu toe heel blij mee
9 maanden geleden
Reactie op MommyLeonie
Snap ik, maar het gaat mij juist om het type matras want meneer hier in net ...
Een Aerosleep is niet veiliger dan een ander matras. Sterker nog ze komen heel vaak slecht uit de testen van de consumentenbond, juist vanwege de veiligheid.
De matrassen van Ikea komen zeer goed uit alle veiligheids testen.
9 maanden geleden
Reactie op Bloempotje
Ja deze hebben wij ook gekocht om die reden! Veiligheid hebben ze in die te ...
Inderdaad, zie hierbij de radar aflevering https://radar.avrotros.nl/artikel/jonge-ouders-onnodig-bang-gemaakt-voor-verstikkingsgevaar-babymatrasjes-60966

9 maanden geleden
Hier ervaring met de IKEA combi van het sniglar ledikant en het himlavalv matras. Ideaal, ik zou het aan iedereen aanbevelen. Budget vriendelijk, veilig (bron: Consumentenbond) en super praktisch met ongelukjes dat je het matras onder de douche kan schoonmaken.
9 maanden geleden
Wij hebben hier ook het ikea himlavalv matras. Ligt top! Onze kleuter heeft er heerlijk op geslapen en onze peuter nu ook, voor de baby schaffen we er wss ook 1 aan voor het 2e ledikant