9 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb vanaf 30 weken al 3cm ontsluiting en ben momenteel 36 weken! Kan dus nog steeds dat het even blijft zitten

16 dagen geleden

Ik heb bij mijn vorige 2 allebei een paar weken tevoren al iets ontsluiting gehad maar kwamen gewoon op/rond termijn. (1e een paar dagen eerder en de 2e een paar dagen later zelfs). Wel heel veel voorweeen gehad met beide die dus ook al een beetje voor ontsluiting hadden gezorgd. Voordeel was dat met beide een vlotte bevalling was (ik de eerste paar cm al niet meer weg hoefde te puffen haha)

15 dagen geleden

Reactie op chantie90

Ik heb vanaf 30 weken al 3cm ontsluiting en ben momenteel 36 weken! Kan dus ...
Zou wel het mooiste zijn als ze nog eventjes blijven zitten! Ben heel benieuwd☺️

15 dagen geleden

Reactie op 098765432111

Ik heb bij mijn vorige 2 allebei een paar weken tevoren al iets ontsluiting ...
Ah dat is ook wel weer fijn een vlotte bevalling! Ik ben gewoon heel benieuwd, de tijd zal het leren☺️

15 dagen geleden

Hier 34+4 nu en met 33 weken erachter gekomen nog maar 0,5cm baarmoedermond had dus bijna helemaal open. Had ook weeen activiteit. Longrijping etc gekregen. Hier is het ook puur afwachten ze kunnen niks voorspellen

15 dagen geleden

Heyy, met 27 weken had ik ook een verkorte bmh en bleek ik 0,5 cm te hebben. Geremd en longrijping en mocht naar huis met bedrust. Met 32 weken weer opgenomen bmh nog meer verkort en 2 cm ontsluiting. Toen weer longrijping en weeenremmers en mocht daarna naar huis wederom rust. Inmiddels 36+2 en probeer iets meer te doen omdat ik wil dat die komt maar nou komt die niet 🙃😂

15 dagen geleden

Reactie op dmmk

Hier 34+4 nu en met 33 weken erachter gekomen nog maar 0,5cm baarmoedermond ...
Wat kreeg jij als advies? Bedrust of?

15 dagen geleden

Reactie op jenny97

Heyy, met 27 weken had ik ook een verkorte bmh en bleek ik 0,5 cm te hebben ...
Hahahah geweldig! Zal je zien dat we gewoon de 40 weken aantikken dalijk. Ik hoef niet perse bedrust maar mocht niet meer werken. Dus verplicht 2 weken eerder met verlof nu. En nu afwachten wanneer het komt 😂

15 dagen geleden

Reactie op Hopebaby.

Wat kreeg jij als advies? Bedrust of?
Ja ben eerst 5 dagen in ziekenhuis opgenomen. Nu thuis idd rust. Bij minste inspanning krijg ik kramp en extreem harde buiken dus kan niet zoveel.