12 Reacties

één maand geleden

Er bestaan al heel veel topics over meisjesnamen. Misschien vind je daar wat inspiratie?😊

één maand geleden

Hier ook last van haha. En dan heb je een naam en dan vind ik die niet mee leuk 🙈

één maand geleden

Je zou op bijvoorbeeld Zee van Namen een meisjesnaam kunnen zoeken, dan kun je zoekcriteria invoeren. Bijvoorbeeld max 5 letters, of max 2 lettergrepen.

één maand geleden

Reactie op jy1991

Hier ook last van haha. En dan heb je een naam en dan vind ik die niet mee ...
Haha jaa dat is ook nog een dingetje inderdaad een naam vinden die wij samen leuk vinden haha

één maand geleden

Mijn oudste heet Bella (Annabel), daarna nug wat dochters gekregen, misschien ter inspiratie voor jou: Mila, Olivia, Hannah. Nu zwanger van de laatste dochter maar weet het ook even niet meer🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Moeilijk he!! Wij vinden ook weinig hetzelfde leuk en dan krijgen we ook nog eens een tweeling. We dachten eerst Rosa en Sara, maar vind ik toch teveel voorkomende namen denk ik.. Twijfelen nu over Maud, Lauren en Svea..

één maand geleden

Chloë vind ik mooi bij Bella passen. Maar ook Emily, Naomi, Lorèn, Merel , Stéfi, Gwen, Beau, Emma, Anna, Lily, Manon 😇

één maand geleden

Bella en Novi Bella en Romee Bella en Nine Bella en Lune Bella en Sofie Bella en Meave Bella en Vieve

één maand geleden

Onze 3e dochter gaat Charlie of Charly heten, schrijfwijze nog niet helemaal over uit.. Ik vind Bella ook een hele.mooie naam trouwens maar mijn partner was het daar niet mee eens XD

één maand geleden

Lily of Lotte

één maand geleden

Wij hadden Bella ook op het lijstje, samen met de naam Donna. Denk dat Bella en Donna ook een leuke combi is. Verder hadden wij ook: Roxy Lina Sofia Yara Livia Maeve

één maand geleden

Ik ben een jongens mama maar mocht ik ooit een dochter krijgen is het zonder twijfel; Elin 👶🎀