11 Reacties

21 dagen geleden

Ik drop gelijk mijn eerste dilemma! Wij vinden de naam Jenna erg leuk maar hebben een klein nichtje Hannah die wij elke week zien. Ik twijfel nu of het storend is dat de eindklanken het zelfde zijn? Overigens vinden wij: Filou, Mia, Mira en Jolie ook erg leuk. Lang leven de hormonen zoveel twijfels haha.

21 dagen geleden

Wij noemen ons meisje Sia 馃┓馃巰 we weten het al jaren dus voor ons een droom die uitkomt 馃グ

21 dagen geleden

Reactie op Sunny1104

Wij noemen ons meisje Sia 馃┓馃巰 we weten het al jaren dus voor ons een droom ...
Ja Sia is heel leuk! Helaas kreeg ik mijn man niet om馃槵

20 dagen geleden

Voor bijna 100 % gaan wij voor de naam Jip voor ons meisje. Verder staat er op zijn lijstje Puck. Op de mijne staat verder nog Loek, Suus en Mia (alleen deze naam komt al voor bij een van onze tantes).

20 dagen geleden

Ik heb al een dochter met de naam Fallon. Nu in verwachting van 2e dochter. Ik weet het niet... Riley Alyssa Hailey ?? 馃

20 dagen geleden

Reactie op NinaSanders1

Ik drop gelijk mijn eerste dilemma! Wij vinden de naam Jenna erg leuk maar ...
Ik vind die eind klanken helemaal niet storend! Namen zijn heel verschillend en afkortingen ook, dus lekker doen als dat jullie naam is! Ik vind Mia en jolie ook erg leuke namen haha

20 dagen geleden

Reactie op madelief09

Ik heb al een dochter met de naam Fallon. Nu in verwachting van 2e dochter. ...
Abby?

20 dagen geleden

Wij hebben al jaren een meisjesnaam en we krijgen een dochter, dus ons beeld die we altijd hadden word gewoon werkelijkheid 馃グ Ze gaat Feline Amelie heten. Roepnaam Feline 馃┓

4 dagen geleden

Weet iemand een leuke tweede korte naam bij Rom茅e?

4 dagen geleden

Ik vind de volgende namen leuk, mijn vriend helaas niet. Lot Flore Lore Lotus Noa(h) Mare / Maren Nova Nora Vieve Hanna Anna Yade / Jade Luus Lien Lina Saar Noor Nore Sara (of een andere schrijf wijze) Millie Ja het lijstje is lang zullen we maar zeggen 馃槀, wie weet hebben jullie er iets aan

4 dagen geleden

Namen die ik heel leuk vond maar het niet worden: Olivia Mila Julie / Julia Rosie Sofia Macy Maevi No茅 Lynn/ Linn Zo毛 Misschien heeft iemand er iets aan 馃槉 Onze naam deel ik nog even niet voor het geval er een bekende op het forum zit