9 Reacties

2 dagen geleden

Onze oudste was ook met 13 maanden van de flessen af .

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

Onze oudste was ook met 13 maanden van de flessen af .
Wat geef jij in de ochtend? Wij hebben door ons werk echt 0 tijd om rustig te ontbijten voor hem. Hij weigert namelijk ook gevoerd te worden, dit al met 8 maanden. En zelf met een lepel yoghurt eten kun je zelf wel invullen, daar hebben we geen tijd voor😂 Daarom vonden wij die ochtend fles zo makkelijk!

2 dagen geleden

Reactie op sara2101

Wat geef jij in de ochtend? Wij hebben door ons werk echt 0 tijd om rustig ...
Brood Maar hier eten ze dat al zelfstandig vanaf 7/8 maanden. Ik geef sowieso al 2 maanden geen fles meer ochtends. Ze is 12,5 maand.

2 dagen geleden

Hier ineens hetzelfde! Behalve s nachts helaas 😂😂 ‘S ochtends dronk hij altijd een fles melk zodat hij toch ff een goede hoeveelheid vocht binnen kreeg. Vast voedsel hoeft hij dan niet. Maarja nu wil hij sinds 3 ochtenden zijn fles niet meer. Koemelk is ook maar 2 slokjes, denk dat hij dat niet zo lekker vindt. Ik ben nu fruit maar ‘s ochtends vroeg gaan geven als ontbijt. Normaal kreeg hij maar klein beetje fruit in de ochtend want anders at hij weer geen brood om 12:00 u😂 Nu vanmorgen 8:30 fruit en water met beetje slimpie. En dan 11:30 brood met water met beetje slimpie Uiteindelijk wel 200 ml dan op aan drinken. Avondfles is ook al 3/4 avonden 100-150 ml maar die blijf ik gewoon geven. Is natuurlijk ook wel de bedoeling dat het er ooit af gaat, dus prima. Hij lijkt het zelf aan te geven. Onze oudste kreeg met 11 maanden al geen 1 fles meer maar die dronk goed, ook koemelk. En at goed vast voedsel.

2 dagen geleden

Reactie op sara2101

Oooh ook ivm werk was het zo makkelijk! Ik bracht altijd de oudste om 8:15 lopend naar school en dan dronk de jongste zo zijn fles gelijk op in de kinderwagen zelf en dan thuis hup de auto in en naar de oppas 😂

2 dagen geleden

Reactie op rjv1997

Hier ineens hetzelfde! Behalve s nachts helaas 😂😂 ‘S ochtends dronk hij a ...
Haha! Nou je kan wel zien dat het voor mij de eerste is! 😂 Jullie maken je ook helemaal niet druk.. dat doe ik dus wel, mijn brein is overuren aan het draaien! Maar net wel een paar hapjes yoghurt op!! Ik ben benieuwd hoe lang dit zo zal zijn😂

2 dagen geleden

Reactie op sara2101

Ik zet haar sochtends gewoon in haar stoel met een boterham in stukjes voor haar neus en een beker melk. (In zo'n 360 graden beker die ze dus niet om kan gooien). Moet ondertussen ook mn eigen ontbijt doen en de oudste klaarmaken dus ze eet en drinkt gewoon zelf. Voeren is hier ook al maanden geen optie meer haha zelf doen. Savonds na avondeten krijgt ze wel Yoghurt maar dan geef ik haar zelf een lepel in de hand waarmee ze beetje roert en probeert te eten en ondertussen mag ik haar dan wel voeren.

2 dagen geleden

Reactie op Anne47

Ik zet haar sochtends gewoon in haar stoel met een boterham in stukjes voor ...
Ah ja! Zo’n beker is inderdaad handig voor melk, fijn dat het zo werkt voor je! Het is ook zo zoeken zeler als meerdere kids hebt lijkt me🤭 En wij hebben er 1.. 😂 Ik ga zo’n 360 graden beker eens aanschaffen! Hij drink hier altijd uit een verdikt rietjes beker zijn water/thee.

2 dagen geleden

Onze zoon wil ook geen fles meer. Wij geven in de ochtend pap met 180+6 kunst. Scheelt een hoop tijd in de de drukke ochtendspits en hij heeft dan gelijk ook voldoende vocht binnen