Morgen ben ik 38 weken maar sinds gisteren en vandaag de hele dag al last van menstruatieachtige pijn dat niet weg wil trekken. Ik heb een dutje gedaan en zelfs tijdens en na het dutje voelde ik het nog. Ik ga zo maar eens proberen te douchen.. Ohja, De baby is nog niet volledig ingedaald in mijn bekken.
Hoort dit enigszins nog bij het indalen?
Apart he?! Ben zo benieuwd of het wegzakt of doorzet
Ik ook! Heb zojuist de vk gebeld en zij gaf aan dat ik echt weeen moet voelen die na 3/4 minuten terugkeren. Maar is mijn eerste kind dus weet niet eens hoe een wee moet voelen😭 heb gewoon aanhoudende menstruatie gevoel met krampen die op en af komen ..
Je kunt eventueel gaan douchen en kijken of het dan doorzet of afneemt. Als het oefenweeën/voorweeën/indalingsweeën zijn zou het weg moeten zakken en bij “echte” weeën zou het juist door moeten zetten, zeggen ze. Succes 🤗
Ik herken dit wel, morgen 37 weken. Ik heb veel last gehad van voorweeën de afgelopen dagen en ook z’n zeurend gevoel. Uiteindelijk is het bij mij dan weer rustig. Een warm bad of warme douche helpt bij mij heel erg goed🙏🏽
Ik had het met 36+6, constant zeurend maar niet toenemend, geen pieken. Het nam na een paar uur af en is al een week niet teruggekomen. Hij is niet (verder) ingedaald dus geen idee hier.
Ik ook! Heb zojuist de vk gebeld en zij gaf aan dat ik echt weeen moet voel ...
Het kan van alles zijn.. indaling, oefenweeën, of de bevalling die begint. Althans, bij mij voelde alles als menstruatie pijn. Uiteindelijk merk je het wel als het echte weeën zijn, die nemen op een gegeven moment toe en komen steeds vaker achter elkaar.
Hier ook al dag 3 met deze klachten! Ze is al volledig ingedaald volgens de verloskundige dus die benoemde vooral dat ik nu voorweeen/ oefenweeen kan hebben. Ben nu 38+2
Het kan van alles zijn.. indaling, oefenweeën, of de bevalling die begint. ...
Dankjewel voor je bericht! Het zet idd niet door dus wacht gewoon af.. kan idd van alles zijn hopelijk kan ik zo wel gewoon slapen. Wel eng gevoel dat je niet weet of het nou begint of dat het toch wat anders is. Ik dacht zelf miss ook aan blaasonsteking want heb contstant zeurende gevoel in me onderbuik en af en toe krampen..
Dankjewel voor je bericht! Het zet idd niet door dus wacht gewoon af.. kan ...
Ik heb precies hetzelfde al dagenlang maar het zet niet door, elke keer als ik een warme douche neem zakt het af.. dus denk dat onze lichaam er wel mee bezig is maar nog niet helemaal, dus beetje zoiets als voorweeen
Jaa precies dit, echt zo zeurend dat ik gewoon echt inzak, lopen doet ook g ...
Ik had precies het zelfde zondag nacht en gisteren. Ik had zelf veelste veel gedaan zondag. Nu gaat het wat beter maar zodra ik te lang sta of even loop komt het terug. Morgen even na vragen aan de VK. Als je het zelf niet vertrouwt kan je altijd bellen! Bij mij is ze al flink ingedaald maar voel haar door mijn hele buik nog vollop bewegen. Ik ben 35+2 vandaag