25 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op ssoutje

Ik heb precies hetzelfde al dagenlang maar het zet niet door, elke keer als ...
Wat je lichaam aan het doen is, is allemaal belangrijk voorwerk. Je baarmoedermond kan wel degelijk verstrijken van die kramp/menstruatiepijn/voorweeen. Alles in aanloop naar je bevalling. Juist omdat je eigenlijk dus al signalen krijgt dat het eraan zit te komen, is nu je rust pakken zo belangrijk. Snap dat het moeilijk is om er niet mee bezig te zijn en alles op te merken nu, maar weet ook dat jouw lichaam en je baby zich echt aan het voorbereiden zijn. Je baarmoeder mond moet zacht zijn, dit kan dus ook met pijn gepaard gaan, en uiteindelijk gaat dit over in echte weeen en geloof me- elke bevallen vrouw zal dit beamen- zodra dit het is, is er geen twijfel mogelijk en weet je het zeker. Nu is het begonnen. Bij m’n eerste maakte ik ook de ‘fout’ veel te alert te zijn, op scherp staan en dus niet kunnen rusten of slapen. Laat je lichaam het werk doen nu, alles is mooi meegenomen, een mooie verweekte baarmoeder mond, indalingsweeen, vanuit hier dalijk ontsluiting dus probeer je focus te verleggen op rust voor zover je dat kan. Je weet dat je er bijna bent. Succes in ieder geval💕

2 dagen geleden

Reactie op BabyCinqo

Wat je lichaam aan het doen is, is allemaal belangrijk voorwerk. Je baarmo ...
Jaa je hebt gelijk en super mooi hoe je het ook verwoord. Dankjewel, voor ons allen ❤️❤️

2 dagen geleden

Reactie op Leynaa

Dankjewel voor je bericht! Het zet idd niet door dus wacht gewoon af.. kan ...
Als je over blaasontsteking twijfelt kun je sowieso even wat inleveren bij je huisarts om te laten checken (kan bij ons zelfs zonder tussenkomst verloskundige).

5 uur geleden

Ik ben vandaag 37w5d, en heb al sinds anderhalve week voorweeën. Ook menstruatieachtige pijn en steken onderin. Fijn om te lezen dat niet alleen ik hier wat onzeker van word en me afvraag of het zo ver is.

5 uur geleden

Reactie op Lara92

Ik ben vandaag 37w5d, en heb al sinds anderhalve week voorweeën. Ook menstr ...
Ik had precies dit 37w4d en heb vandaag voor de zekerheid plas ingeleverd bij de HA blijkt urineweginfectie🥺 Mijn vk dacht ook dat het voorweeen waren of indalingsweeen.. het kan echt alles zijn ga erachter aan!