52 Reacties
11 dagen geleden
Bij de eerste ben ik met 39 weken bevallen. Nu met de 2e met 34 weken doordat ik al vanaf 28 weken gebroken vliezen had en drager was van het gbs bacterie en hij met 34 weken in het vruchtwater had gepoept hebben we besloten in te leiden met 34+1. Hij is nu een week oud en doet het super goed
11 dagen geleden
1e zoon 38 wk 1dag 2e Zoon 37 wk beide Medische Diabetes en hoogbloeddruk en bij 2e zoon ook Zwangerschapsvergiftiging bij beide Ingeleid ! & Nu 30 weken zwanger van ons Meisje en weer medische Diabetes en hoogbloeddruk dit x ook zwangerschapscholestase hopelijk blijft het hier Bij en kan ze lekker nog wat weken bij Mama blijven ! Ook bij deze zwangerschap ga ik ingeleid Worden Spannend weer ...
11 dagen geleden
Reactie op Aardbei93
Jeetje wat vervelend zeg. İk hoop dat ze nog een paar weekjes bij je blijft ...
Dat hoop ik ook zeker ! Bedankt
11 dagen geleden
Mijn zoontje is met 39+6 geboren met een keizersnede.
39+5 ingeleid ivm te weinig vruchtwater/minder leven.
Dit keer krijg ik een geplande keizersnede met 38+6
11 dagen geleden
Bij mijn eerste met 41 weken ingeleid. En nu denk ik weer iets na datum te gaan, maar hopelijk zonder inleiding? Ik laat wel weten wat het wordt hoe dat loopt 😂
11 dagen geleden
40+5 spontane vaginale bevalling bij mijn dochter. Ik verwacht nu ook over de 40 weken, mijn vriend juist niet. De uitgerekende datum is dit maal 30 december. Ofwel we zijn benieuwd of de baby in 2024 of 2025 er is!
11 dagen geleden
Dochter: spontaan begonnen 40+2, werd uiteindelijk een (spoed)keizersnede
Zoontje nu: mag ik vaginaal bevallen, dan geen idee wanneer hij zich zal melden. Maar als hij zich met 41 weken nog niet heeft gemeld wordt het automatisch een keizersnede. Kies ik voor een keizersnede, wordt deze tussen week 39 en 40 ingepland (ik ben 25 december uitgerekend).