Hi dames,
İk ben 33 weken zwanger en wordt met 34 weken verwezen om de opties voor een keizersnede te bespreken.
Mijn vraag is met hoeveel weken zijn jullie bevallen?
Keizersnede of vaginaal maakt niet uit.
Echt tussen de 38-40 weken of eerder/ later en had dit een medische reden?
Met 31+4 spontaan vliezen gebroken, met 31+6 spontaan bevallen van onze zoon, hij doet het super goed 💙 nu 35w zwanger van onze 2e en hoop stiekem wel dat ze voor de 40w spontaan komt 💕
Bij de eerste 37+1 omdat ik zwangerschapsvergiftiging had bij 37 weken.
De tweede met 38+2 omdat ik m’n nuchtere waardes niet onder controle kreeg (zwangerschapsdiabetes)
Bij 42 weken ingeleid maar werd bij niet verder vorderende ontsluiting (9,5 cm 🥲) een spoedkeizersnede. Nu tweede op komst en binnenkort bespreken wat de opties zijn.
Eerste 40+6 spontaan thuis.
2e 40+5 s morgens laten strippen; thuis bevallen.
Nu met 17 weken pas ontdekt (en overgang dus onregelmatige menstruatie) dus ik weet eigenlijk niet hoe de medici denken dat we max gaan wachten.. Maar volgens mij klopt de uitgerekende datum wel gewoon dus ik zeg: we wachten rustig af😉
Mn eerste kind 38+3, vaginaal en hele snelle bevalling. 02:00 braken mn vliezen en 05:00 was ze geboren.. Ik ben heel benieuwd of dit weer zo spoedig gaat, ben ergens bang dat ik in de auto ga bevallen ofzo 😅
39+5 begon de bevalling spontaan. Binnen 2 uur van licht kriebelende wee naar gebroken vliezen en ritje naar het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting. Daar uiteindelijk medisch geworden door ontbreken persweeën.
1e kindje ingeleid met 39 + 6 ivm minder leven & klein kindje
2e kindje ingeleid met 41 + 6 ivm termijn
Nu 35 weken zwanger van de 3e, hoop dat hij voor de 40’weken zelf komt!