52 Reacties

11 dagen geleden

36+3 Spontaan gebroken vliezen. Maar vanwege dwarsligging diezelfde dag nog keizersnede gekregen.

11 dagen geleden

Eerste kindje kwam met 41+1! Die bleef lekker wat langer zitten haha. Tweede kindje nog op komst 💕

11 dagen geleden

Met 31+4 spontaan vliezen gebroken, met 31+6 spontaan bevallen van onze zoon, hij doet het super goed 💙 nu 35w zwanger van onze 2e en hoop stiekem wel dat ze voor de 40w spontaan komt 💕

11 dagen geleden

Eerste keer met 39+3. Ben toen op 39+0 en 39+2 gestript. Nu 36 weken zwanger. Van mij mag hij met 37 weken al komen als hij er klaar voor is.

11 dagen geleden

39+6 ingeleid omdat ik tegen zwangerschapsvergiftiging aanzat

11 dagen geleden

Eerste met 40+5 spontaan begonnen thuis

11 dagen geleden

Bij de eerste 37+1 omdat ik zwangerschapsvergiftiging had bij 37 weken. De tweede met 38+2 omdat ik m’n nuchtere waardes niet onder controle kreeg (zwangerschapsdiabetes)

11 dagen geleden

Met 42 weken. Toen ben ik ingeleid omdat meneer er anders nu nog in had gezeten gok ik🤣 Ik hoop dat ons meisje wel iets eerder komt😅

11 dagen geleden

Eerste precies met 41 weken spoedkeizersnede. Tweede 39+4 geplande keizersnede. Derde nu 34+1 weken zwanger en wordt ook een geplande keizersnede

11 dagen geleden

Reactie op Storybrooke

Dochter: spontaan begonnen 40+2, werd uiteindelijk een (spoed)keizersnede ...
Gezien vergelijkbare situatie vroeg ik mij af of je dan niet eerst ingeleid mag/kan worden om de bevalling op gang te laten komen.

11 dagen geleden

Bij 42 weken ingeleid maar werd bij niet verder vorderende ontsluiting (9,5 cm 🥲) een spoedkeizersnede. Nu tweede op komst en binnenkort bespreken wat de opties zijn.

11 dagen geleden

Eerste 40+6 spontaan thuis. 2e 40+5 s morgens laten strippen; thuis bevallen. Nu met 17 weken pas ontdekt (en overgang dus onregelmatige menstruatie) dus ik weet eigenlijk niet hoe de medici denken dat we max gaan wachten.. Maar volgens mij klopt de uitgerekende datum wel gewoon dus ik zeg: we wachten rustig af😉

11 dagen geleden

Reactie op miya20

Bij 42 weken ingeleid maar werd bij niet verder vorderende ontsluiting (9,5 ...
Jemig wat treurig, die laatste 0.5 cm 😭 Hoe kijk je daarop terug?

11 dagen geleden

Mn eerste kind 38+3, vaginaal en hele snelle bevalling. 02:00 braken mn vliezen en 05:00 was ze geboren.. Ik ben heel benieuwd of dit weer zo spoedig gaat, ben ergens bang dat ik in de auto ga bevallen ofzo 😅

11 dagen geleden

Eerste kindje met 40+4 spontaan begonnen

11 dagen geleden

40+1 braken de vliezen thuis, 40+4 ingeleid en bevallen

11 dagen geleden

Eerste kindje met 37+2 spontaan bevallen. Hoop het deze keer wat te rekken 😅 een week langer zou al heel fijn zijn

11 dagen geleden

Wat bijzonder om te lezen dat het bij iedereen echt anders gaat en wat fijn dat het uiteindelijk allemaal goedkomt! Spannende periode 🥹💜

11 dagen geleden

39+5 begon de bevalling spontaan. Binnen 2 uur van licht kriebelende wee naar gebroken vliezen en ritje naar het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting. Daar uiteindelijk medisch geworden door ontbreken persweeën.

11 dagen geleden

1e kindje ingeleid met 39 + 6 ivm minder leven & klein kindje 2e kindje ingeleid met 41 + 6 ivm termijn Nu 35 weken zwanger van de 3e, hoop dat hij voor de 40’weken zelf komt!