11 Reacties

8 dagen geleden

Hoi, ik heb precies deze meubels besteld, maar ik heb ze nog niet binnen. Wij hebben ze in Amersfoort bij de Babypark zien staan, daar was een kamertje helemaal aangekleed. Helaas geen foto van.. maar misschien zit er een Babypark bij je in de buurt waar je kan zien hoe het eruit ziet? Ons plan is om 1 muur gekleurd behang met dieren enzo te doen en de andere 3 muren gewoon wit. Tegen een witte muur vinden wij juist de kleur oatmeal leuk.

8 dagen geleden

Ah wat leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet bij jullie. Het klinkt in ieder geval alsof het erg mooi gaat worden. Wij hebben m inderdaad ook gezien bij Babypark maar dan in Enter. Hier zat een donkere muur achter en geen aankleding aan de muur. En was ook niet in een 'kamertje' maar in een open ruimte waardoor het toch anders oogt. Wellicht kan ik beter naar Amersfoort gaan, opzich is dat ook goed te doen voor ons. Heel leuk dat behang met dieren. Ik zat zelf te denken aan zo'n rondje met dieren en de rest van de muur wit of gekleurd. Wij twijfelen tussen een soort peach kleur. Wij krijgen een meisje trouwens. Ik ga ook nog even kijken naar de meubelset tegen een witte muur. De muren zijn op dit moment al wit bij ons, dus dat zou helemaal makkelijk zijn. Welke kleur pootjes nemen jullie?

7 dagen geleden

Wij hebben de witte versie van kidsmill sixties! Enorm blij mee! Heb alleen nog geen foto van de kamer, die is ook nog niet af..

7 dagen geleden

Reactie op Suikerkast1290

Ah wat leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet bij jullie. He ...
Jaa ik ben heel benieuwd! Maar we zitten in het laatste stadium van een verbouwing dus het gaat nog wel even duren voor het kamertje af is haha. Wij hebben walnoten pootjes. Zo staat ie ook in de showroom in Amersfoort en het staat net wat mooier bij onze vloer en behang. Amersfoort is een fijne winkel hoor. Een van de grootste van babypark, nog helemaal nieuw en lekker ruim

7 dagen geleden

Hi, wij hebben een kamertje in de kleur oatmeal. Ook van babypark. Niet dezelfde lijn, maar lijkt er wel heel erg op. Wij zijn er super blij mee! Als je een foto wilt, laat maar even weten ☺️

7 dagen geleden

Wij hebben een andere set, maar wel ook oatmeal. Misschien heb je er iets aan. Dit is trouwens in de Babypark nog, we krijgen de meubeltjes woensdag. Mocht je het bij ander licht willen zien, kan ik dan een update sturen 😊

5 dagen geleden

Reactie op Sunny1104

Wij hebben een andere set, maar wel ook oatmeal. Misschien heb je er iets a ...
Zó leuk deze ook he!! Volgens mij heette die Olivia als ik het goed onthouden heb. Ik heb deze inderdaad ook zien staan. Ik dacht direct: dit wordt m! Daarna zag ik de Kidsmill Sixties met een bredere commode en toen kwam ik weer in twijfel. Ik wi heel graag een bredere commode en ik begreep uit het foldertje die bij deze kamer lag dat een bredere commode er niet bij kon. Deze was wel aanzienlijk goedkoper dan die andere en dat beviel mij eigenlijk ook wel... Heb kijk jij naar een wat minder brede commode aan? Wellicht los jij die ruimte wel op met hele andere dingen dus sta overal nog voor open 😊

5 dagen geleden

Reactie op sannestrijbos21

Hi, wij hebben een kamertje in de kleur oatmeal. Ook van babypark. Niet dez ...
Hoi Sanne, Oh wat leuk!! Lijkt me heel leuk om te zien hoe het kamertje met die kleur er uit ziet. Ik denk dat de kleur oatmeal bij Babypark vast allemaal hetzelfde zijn. Ben heel benieuwd hoe je het hebt gecombineerd. Ik vind dat dus nog lastig bij deze kleur meubelset...

5 dagen geleden

Reactie op RVDV2024

Wij hebben de witte versie van kidsmill sixties! Enorm blij mee! Heb alleen ...
Ben heel benieuwd naar hoe ie er straks uit ziet. Foto is altijd welkom straks 🥰

5 dagen geleden

Reactie op GJH92

Jaa ik ben heel benieuwd! Maar we zitten in het laatste stadium van een ver ...
Aaah druk zo richting de eindstreep met verbouwing hoor. Straks hopelijk lekker alles af en echt genieten van een prachtig huis én kindje. Ik heb geregeld dat we maandagmiddag naar Amersfoort gaan, dan kan ik m nog even goed bekijken. Ben heel benieuwd!

5 dagen geleden

Reactie op Suikerkast1290

Zó leuk deze ook he!! Volgens mij heette die Olivia als ik het goed onthoud ...
Ja klopt! Is de Olivia 😊 Een grotere commode is echt ideaal natuurlijk. Hier gekozen voor de Olivia met kleinere commode puur uit plaatsgebrek. We hebben een kleine hoek in de kamer en op deze manier konden we de commode hier precies goed plaatsen. 😁 Prijs was idd heel gunstig! We hadden eerst een andere kamer uitgezocht voor ongeveer 1900 en toen we deze zagen vonden we t de moeite waard om te switchen, om vervolgens erachter te komen dat we bijna 1100 euro erop gingen besparen. 😂 Ook wel een gevaar hoor want daarna op de kledingafdeling losgegaan met de gedachte ‘ach heb net 1100 euro bespaard, haha!’