14 Reacties
2 maanden geleden
Nog een goede: hou marktplaats in de gaten. Er worden zoveel babyspullen die kwalitatief nog goed zijn gratis weg gedaan.
2 maanden geleden
Reactie op Pindaklaasje
Nog een goede: hou marktplaats in de gaten. Er worden zoveel babyspullen di ...
Oja hele goeie! Thanks voor de aanvulling 🩷
2 maanden geleden
Een beetje in hetzelfde straatje, maar kledingbeurzen! Die worden tegenwoordig op steeds meer plekken georganiseerd. Hier kun je je eigen tweedehandskleding meegeven waarvoor je een gedeelte van de opbrengst krijgt in bonnen om in te leveren.
En uiteraard Vinted, maar die kent inmiddels iedereen wel 😁
2 maanden geleden
Op een gegeven moment (6 maanden?) worden knijpfruitjes echt een heel handige snack om mee te nemen. Die zitten in plastic zakjes die je 1x gebruikt en weggooit. Je hebt ze ook herbruikbaar, en die kun je dan zelf vullen met fruit/yoghurt. Spaart het milieu en de portemonnee 😊
2 maanden geleden
Over vinted gesproken. Mij begind steeds verzendkosten betalen een beetje tegen te staan. Ook vanwege de vele pakketjes die in omloop gaan met de natuur. Als je in vinted je woonplaats invult en dan de kledingmaat selecteert. Zie je alle mensen die babykleding verkoopt in jouw woonplaats. Zo kun je het op de fiets ophalen
2 maanden geleden
Reactie op jarofsouls
Op een gegeven moment (6 maanden?) worden knijpfruitjes echt een heel handi ...
Die wil ik nog steeds aanschaffen! Dus mocht je toevallig een goeie tip hebben waar ik ze kan bestellen (zonder plastic troep 😁).
Ik vergeet de speel-o-theek nog. Wij wonen op een klein dorp en hier zit er helaas geen, maar anders is ideaal om te besparen op speelgoed waar ze vaak maar kort mee spelen!
2 maanden geleden
Reactie op Pindaklaasje
Over vinted gesproken. Mij begind steeds verzendkosten betalen een beetje ...
Wat een super goede tip ook! Zeker veel beter voor het milieu (en ook voor je portemonnee) 🌟
2 maanden geleden
Reactie op Moosje221
Die wil ik nog steeds aanschaffen! Dus mocht je toevallig een goeie tip heb ...
Omg geweldig! Dat is ook zó leuk
2 maanden geleden
Reactie op jarofsouls
Op een gegeven moment (6 maanden?) worden knijpfruitjes echt een heel handi ...
Oja wat suuuper goed!!!
2 maanden geleden
Reactie op Moosje221
Die wil ik nog steeds aanschaffen! Dus mocht je toevallig een goeie tip heb ...
Ik heb ze van “nom nom kids”. Ongeveer 1,5 jaar in gebruik nu, 1 weg moeten gooien omdat er een barst in het dopje zat. Ik spoel ze eigenlijk altijd zo snel mogelijk om en dan even met een flessenborstel het gaatje doorsteken, en daarna kunnen ze in de vaatwasser, dat vind ik wel echt praktisch. Het fijne is ook dat ze een dubbele sluitstrip hebben, je wil natuurlijk niet dat ze openbarsten in je tas 🤓. Maar wellicht zijn er nog duurzamere alternatieven op de markt gekomen ondertussen die je bij een duurzame webshop kan kopen? Ik kan ze nu alleen bij Amazon en bol vinden zo snel.
2 maanden geleden
Wellicht nog 1 (ook leuk om cadeau te vragen): een wasbare zwemluier, eventueel met wetbag. Die zwem luiers zijn 1 en al plastic, en mijn eerste pak zwemluiers ging niet op omdat ze al weer uit de maat gegroeid was. De wasbare luiers maak je met drukknoopjes op maat. Ik heb er 1 van happy bear, blij mee nog steeds!
2 maanden geleden
Reactie op jarofsouls
Wellicht nog 1 (ook leuk om cadeau te vragen): een wasbare zwemluier, event ...
Ja zo handig die wasbare zwemluiers! Ik snap inmiddels niet meer waarom je nog werpwerpzwemluiers zou gebruiken. Negen van de 10 keer wordt er nooit in gepoept. En gebeurt het wel dan keer je hem zo om boven de wc, geen probleem! 👍🏻
2 maanden geleden
Reactie op jarofsouls
Wellicht nog 1 (ook leuk om cadeau te vragen): een wasbare zwemluier, event ...
En gewone wasbare luiers ook! Scheelt zó veel afval. En als je een beetje op aanbiedingen let en tweede hands koopt is het ook echt veel goedkoper.
Het is iets meer werk met wassen, maar: nooit meer doorlekken, geen spuitluiers, schattige printjes...