8 Reacties
3 maanden geleden
Ow wat naar! Ben bang dat totdat je kleintje weer wat gaat bewegen of toch bellen je geen rust kan krijgen. Je kan eventueel nog proberen te schudden of springen. Als ze is omgedraaid draait ze hierdoor misschien terug? Succes vandaag. Hopelijk kan je wat rust krijgen en snel bevestiging op leven.
3 maanden geleden
Heel herkenbaar! Hier ook placenta aan de voorkant, soms is het feest en is ze de hele boel aan het verbouwen. Sommige dagen ineens toch veel rustiger. Met dit termijn kan dat echt nog heel wisselend zijn en hoef je de baby nog niet elke dag te voelen. Ik weet natuurlijk niet welke complicaties je ervaart, maar ik denk dat het ziekenhuis hetzelfde zal zeggen. Ondanks dat dit voor je gevoel heel rot is natuurlijk! Lekker naar België! En bij twijfel kan je natuurlijk altijd bellen 🩷
3 maanden geleden
Reactie op kimdegraaf
Heel herkenbaar! Hier ook placenta aan de voorkant, soms is het feest en is ...
Ja stom he, ik weet dat het vaak “normaal” is juist omdat ik dit bij mijn eerste dochter vaak had. En toch voel me ik er dan onrustig bij 🥴
Ik loop in het ziekenhuis vanwege een te korte baarmoederhals (kans vroeggeboorte) en hematoom. Denk idd dat het ziekenhuis me ook vooral gerust zal stellen dus ik wacht nog even af.
Dank voor je reactie 🙏🏻
3 maanden geleden
Naar dat je haar nu minder voelt dan anders.. maar vanaf 27 weken moet je je baby elke dag voelen. Dus voor nu is dat nog niet aan de orde en kan het eens wat rustiger zijn dan je gewend bent.
Hier begin ik pas rond de 20e week iets te voelen, en soms ook paar dagen niet. Bij m’n dochter voelde ik vanaf 16 weken al heeel veel bewegingen. Dus die verschillen kunnen je ook erg onzeker maken.
3 maanden geleden
Reactie op Flower221
Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels is de baby weer even actief als alt ...
Superfijn!! Nu heerlijk genieten van je uitje naar Belgie 😊.
3 maanden geleden
Reactie op Flower221
Ja stom he, ik weet dat het vaak “normaal” is juist omdat ik dit bij mijn e ...
Ja tuurlijk word je dan onrustig! Oh bah, spannend dan. Goed om te horen dat de baby weer lekker actief is nu. Geniet in België! 🇧🇪