Hi meiden,
Ik voel deze meid (tweede zwangerschap) al vanaf 14 weken bewegen. De laatste 4 weken echt heel veel en de hele dag door, soms word ik er zelfs gek van omdat ik niet kan slapen of wakker word of er veel harde buiken door krijg🙈.
Mijn placenta ligt wel voor. Mijn vorige zwangerschap ook en had toen echt veel drukke maar ook rustigere dagen hele zwangerschap door, had dat nu nog niet ervaren).
Vannacht werd ik wakker en voelde ik haar niet, vond ik gek want normaal is het meteen feest🤣 maar dacht komt straks wel weer. Maar ook vanochtend is ze echt enorm rustig (tov van wat ikgewend ben). Ik voel haar wel, maar korter en minder hard. Ik ben me er echt van bewust dat ze bijv met haar rug naar mijn buik kan liggen en ik daardoor minder voel. Maar toch geeft het me wat onrust… vooral omdat ik vanmiddag op vakantie ga (naar België).
Herkenbaar voor jullie?
Ik loop in het ziekenhuis en daar kom ik al vrij vaak door complicaties, dus wil eigenlijk niet weer bellen🥴
Ik heb door deze complicaties veel (bed)rust, dus op mijn zij heb ik uiteraard al een paar uur gelegen 🙈