7 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb dit een aantal dagen geleden precies zo gehad. Maakte me heel veel zorgen maar de vk vertelde dat dit helemaal normaal is in deze termijn. Bij twijfel altijd bellen, heb ik ook gedaan en heb toen ook even mogen kijken waardoor ik weer helemaal gerust was. Ze was gedraaid en schopte richting mijn rug waardoor ik haar niet goed voelde. 🩷
2 maanden geleden
Ik ben 25 weken zwanger en heb precies hetzelfde! Ze is altijd zo druk en soms ineens een hele dag amper… ik blijf me maar gewoon vasthouden aan dat ik haar af en toe wel blijf voelen op zo’n rustige dag.
2 maanden geleden
Gisteren had ik de kleine man ook niet veel gevoeld. Door heel veel te doen op een dag. Slaapt of beweegt de baby niet. Pas als je ontspant dan is er weer beweging. Ze zeggen dat je tussen week 24-25 de baby dagelijks moet voelen.
2 maanden geleden
Vorige week precies het zelfde gehad. Ik heb echt een super drukke baby en heb hem vanaf week 16 echt wel elke dag gevoeld en heel oplopend en duidelijk altijd. Vorige week merkte ineens minder tot bijna geen beweging maar wist ergens ook dat het bij het termijn nog hoort, toch in de avond weinig beweging gemerkt dus toch even gebeld. Volgende dag nog steeds weinig dus mocht ik even langs komen om te kijken en om hartje te luisteren. Dag erna was hij weer net zo druk als ervoor en merk dat er nu toch wat dagen zijn dat hij gewoon wat rustiger is in me buik. Bij twijfel gewoon bellen! Ook gewoon naar je gevoel luisteren als je wel het idee hebt dat er iets aan de hand is. hopelijk is ze snel weer lekker actief 😊