6 Reacties
één maand geleden
Het advies wat ik heb gekregen is dat je niet perse moet kijken naar wat de richtlijnen voorschrijven maar naar je eigen kindje(s). Als jij minder beweging voelt dan je gewend bent en je maakt je zorgen, niet afwachten!! Gewoon even bellen en dan geven zij vanzelf advies over wat wenselijk is in deze!
één maand geleden
Reactie op Chillah
Het advies wat ik heb gekregen is dat je niet perse moet kijken naar wat de ...
Dit. Als jij twijfelt, gewoon bellen! De richtlijnen zijn mijns inziens niet altijd betrouwbaar. Zo zou je je baby 10x per twee uur moeten voelen...ik voelde hem met name de afgelopen weken soms maar 1x per dag, en dat was volgens de vk ook normaal. Kijk dus vooral naar hoe jij je erbij voelt en wat je van je kindje gewend bent. Als je twijfelt, gewoon bellen, daar zijn ze voor.
één maand geleden
Ik had dit ook de afgelopen dagen. Nu 26 weken zwanger en gisteren even met de verloskundige gebeld. Normaal noem ik ons kindje altijd kleine adhd baby omdat ze zo ontzettend druk is. Maar afgelopen dagen was het soms uren achter elkaar stil. De verloskundige heeft toen even doorgevraagd en gaf toen daarna aan dat dit met dit termijn nog normaal is gezien de grootte van de baby en de ruimte die ze nog heeft. Intussen voel ik haar weer vollop. Maar dat even bellen heeft mij wel gerustgesteld. Zoals de verloskundige tegen altijd mij zegt: als jij je ongerust begint te voelen over de bewegingen moet je bellen.
één maand geleden
Het hoort bij het termijn inderdaad had net even gebeld. Mocht er andere dingen gebeuren moest ik weer terug bellen
één maand geleden
Ik had dit afgelopen week ook! Nu bijna 26 weken.
Ik voel der al sinds 17 weken en sinds 19 weken is het bijna de hele dag disco in mijn buik.
Van het ene op het andere moment voelde ik der helemaal niet meer.
Ik heb uiteindelijk een echo gehad omdat ik mij zorgen maakte.
Alles is gelukkig goed met de.kleine ze was zo gedraaid dat ze nu met der handjes en voetjes tegen mij placenta aan trapt.
Dat dempt de bewegingen..
Maar de verloskundige zei wel mocht je der nou weer niet voelen of je maakt je zorgen altijd aan de bel trekken.
Liever een keer extra controleren.