7 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb er geen last van, maar wil je even een hart onder de riem steken: dat is echt geen zeiken. Constant overgeven is een serieus ongemak, het is vervelend, onhandig en ook niet goed voor je gebit. Dat je hier nog steeds mee loopt is gewoon ronduit klote. Ik vrees dat het er bij hoort, aangezien ik in week 20 wel nog misselijk ben (maar heb nooit hoeven overgeven). Zet hem op, hou vol, volgens mij doe je het hartstikke goed met deze mindset! ❤️
3 maanden geleden
Ja ik spuug ook helaas nog een paar keer per week, meestal in de ochtend. Ben nu bijna 20 weken en de eerste 16 weken intens misselijk geweest; ben blij dat het nu is afgeschaald naar af en toe nog een misselijkheidsbui 😅 maar inderdaad super vervelend, zeker als je naar je werk moet oid en bij mij is het ook super random wanneer ik moet; soms tijdens het tanden poetsen, soms al voordat ik iets eet en soms zelfs al als ik moet hoesten ‘s ochtends 🥴
3 maanden geleden
Ik hoef gelukkig niet echt te spugen meer maar misselijk ben ik vaak wel begin van de dag wat bij mij helpt en heb dat gehoord van ergens 🤗😂 is even in de ochtend geen water drinken probeer misschien ijsthee of iets zachts maar geen water probleer dat pas te doen na het ontbijt helpt bij mij best goed en als ik echt misselijk ben ga ik iets eten ook heel vreemd omdat je er geen zin in hebt maar vaak als ik me broodje of cracker op heb dan voel ik me veel beter. Succes!!!
3 maanden geleden
Wat een lieve reacties! Dankjulliewel 😘 gisteren baalde ik er echt van, dat luchtte ook wel weer op. Dus dat was fijn! Voor de andere misselijken: via een arts kreeg ik de tip om pepermunt ook te proberen! Die wist ik nog niet. En gember en cola trouwens. Ze zei dat die 3 dingen als ‘enige’ werken.
3 maanden geleden
Ik voel me ook af en toe nog misselijk (21 weken) en ook veel last van wagenziekte (meer dan eerst). De verloskundige heeft me aangeraden om reispilletjes te slikken tegen wagenziekte (suprimal) en ze zei dat dat ook kon helpen bij ‘gewoon’ misselijk (dus niet in de auto). Werkt voor mij heel goed!
3 maanden geleden
Reactie op FlorfKlazorf
Ik voel me ook af en toe nog misselijk (21 weken) en ook veel last van wage ...
Ook een goeie idd! Ik heb wel emasefene liggen, maar vind het ook lastig om dat elke dag te slikken terwijl ik niet elke dag moet spugen. En je het de avond ervoor moet innemen. Maar het werkt wel goed!