13 Reacties

13 dagen geleden

Bij onze 2e echo kan mijn man ook niet mee en ik heb mn moeder mee gevraagd. Schoonmoeder kan altijd nog een keer met pretecho ofzo mee.

13 dagen geleden

Ik zou ook m’n moeder meenemen. Kan prima met mn schoonmoeder maar vind met eigen toch bijzonderder

13 dagen geleden

Hier het zelfde, man zzp en ging in mijn vorige zwangerschap altijd alleen op de eerste 13de en 20 weken en pret echo na... Je hebt nog genoeg echo's om ze alle 2 een keer mee te nemen hoor 😊

13 dagen geleden

Toevallig komende donderdag hetzelfde. Ik heb mijn moeder mee gevraagd. Ik ben hun enige dochter en vind het met moeder toch erg speciaal. Schoonmoeder kan altijd nog mee denk ik.

13 dagen geleden

Ik denk dat je schoonmoeder het ook wel zal begrijpen en je dit moment met je moeder gunt. Althans, daar ga ik vanuit!

12 dagen geleden

Ik heb een prima band met mijn schoonmoeder, maar met zoiets zou ik haar toch niet meenemen eigenlijk. Mijn moeder is mijn vorige zwangerschap 2x mee geweest. (En ook bij mijn miskramen de “spoedechos” omdat ik bloedde en gelijk langs mocht komen, mijn vriend was op werk. Mijn moeder thuis dus ging die mee).

12 dagen geleden

Ik denk dat je het vooral moet doen zoals dat goed voor jou voelt. Het is jouw zwangerschap, als iemand zich gepasseerd voelt ligt dat niet aan jou. :-)

12 dagen geleden

Waar jij je het beste bij voelt toch? Ik ben vorige week voor het eerst alleen gegaan. Door dezelfde situatie. Eerlijk ik vond het heerlijk. Ik ben sowieso een persoon die graag op haarzelf is. Voelt toch helemaal van mij en voel me op mij gemak om vrij te spreken zonder zorgen te maken dat ik iemand kwets. En je bent niet écht alleen, je bent samen met je verloskundige. Dus het voelt niet eenzaam of zo. Teminste voor mij :)!

11 dagen geleden

Reactie op MichelleWalda

Hier het zelfde, man zzp en ging in mijn vorige zwangerschap altijd alleen ...
Bij de 13 en 20 weken wordt wel afgeraden om iemand voor de lol mee te nemen, omdat het een medische echo is. Tenminste, bij mijn verloskundige. Al zal het vast mogen als degene die mee komt een beetje rustig en serieus kan blijven. Maar bij een pret echo kan het natuurlijk altijd! Ik zou dus ook eerst m’n eigen moeder meenemen en daarna een keer de schoonmoeder. Later kun je het ook allemaal pas beter zien, dus misschien wel leuker voor de oma om later pas mee te kijken.

11 dagen geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga er toch voor kiezen om mijn eigen moeder mee te nemen, voelt toch fijner en ook wel een beetje speciaal. Gelukkig vindt me schoonmoeder dit geen probleem.

10 dagen geleden

Je kunt altijd nog eens een pretecho inplannen om je Schoonmoeder mee naartoe te nemen 😁

10 dagen geleden

Bij alle echo’s van onze dochtertje toen destijds als mijn man niet mee kon ging ik alleen omdat ik de ander geen rot gevoel wou geven. Bij pretecho’s gingen ze wel allebei mee

10 dagen geleden

Neem de ene x je moeder mee en de andere x je schoonmoeder. Iedereen blij :)