8 Reacties

3 dagen geleden

Hier ook echt verschikkelijk. Hele dag om alles huilen, niet slapen door hoesten en huilen, overdag nauwelijks en snachts 100x wakker, niet willen eten of drinken, schreeuwen. Ik ben doodop. Echt vermoeiend en ook nog eens heel zielig aangezien dit op haar verjaardag was en dit weekend weer haar verjaardag vieren

3 dagen geleden

Reactie op TRS

Hier ook echt verschikkelijk. Hele dag om alles huilen, niet slapen door ho ...
Je omschrijft precies zoals het bij ons nu thuis gaat. Het is zo ontzettend vermoeiend, ook zo sneu voor je kindje inderdaad. M鈥檔 dochter wordt 2 januari 1 jaar, maar hoop dat het inmiddels dan iets beter is. Maar als ik jouw verhaal zo lees, ben ik er bang voor.. hoe lang gaat dit al zo bij jullie? Zie je al iets van verbetering?

3 dagen geleden

Deze periode hebben we een paar weken geleden ook gehad, inmiddels is alles weer over gelukkig 馃槉 kiezen zijn door, slaapregressie over. Je kunt het mama! Het was echt ff pittig,maar gelukkig gaat het hierna ook weer beter!

2 dagen geleden

Het gaat vanzelf over denk je dan maar weer. Hier ook 3 kiezen tegelijk, buikgriep, nu een oorontsteking geconstateerd. Sinds gister antibiotica ervoor. Minder prettige periodes horen er helaas ook bij, maar alles is tijdelijk.

2 dagen geleden

Reactie op annwin34

Je omschrijft precies zoals het bij ons nu thuis gaat. Het is zo ontzettend ...
Oh zo naar! Het duurt hier nu iets van 2 weken. Maar afgelopen week was het ergste tot nu toe. Uitgerekend met haar verjaardag helaas. Hopelijk duurt het niet lang meer en is het bij jullie over voor haar verjaardag!

2 dagen geleden

Reactie op Mies206

Deze periode hebben we een paar weken geleden ook gehad, inmiddels is alle ...
Pff ja zo is het inderdaad ook, wanneer je er middenin zit voelt het eindeloos 馃檲. Lief, Dankje!

2 dagen geleden

Reactie op Papa B 92

Het gaat vanzelf over denk je dan maar weer. Hier ook 3 kiezen tegelijk, b ...
De oorontsteking lijkt me ook niet niks, fijn dat je kleintje er wat voorgeschreven heeft gekregen, hopelijk is het snel beter!

2 dagen geleden

Reactie op annwin34

De oorontsteking lijkt me ook niet niks, fijn dat je kleintje er wat voorge ...
Ja tis zielig, elke keer liggen deed pijn. Antibiotica lijkt snel aan te slaan. Vandaag eet hij weer direct zijn boterham! Thanks, hopelijk gaat het bij jullie ook snel vooruit