6 Reacties

3 maanden geleden

Aah wat rot! Bij mij is ook veel vaginaal gedaan en bij de 20w echo ook slecht zicht! Ze heeft er toen voor gekozen om me wel naar het Erasmus door te sturen (ook geen bmi >35) gewoon voor de veiligheid zodat alles beter in beeld gebracht kan worden, zijn verder ook geen vragen over gesteld (: maar die echo was ook helemaal prima, opzich fijn zo’n extra controle en ook nog detaileerder dan bij de vk 😊

3 maanden geleden

Reactie op jhzzee

Aah wat rot! Bij mij is ook veel vaginaal gedaan en bij de 20w echo ook sle ...
Gelukkig ben ik dus niet alleen! Ik heb een BMI van 24 😅 dus ook verre van. Gelukkig heeft ze wel alles kunnen meten dus dat heeft me wel gerustgesteld. Maar snap ik idd dat voor jou ook fijn was zo een extra controle. Fijn te horen dat bij jou ook alles goed was! Weet niet waar jouw placenta ligt, maar die van ligt achter en begin haar pas sinds woensdag echt een klein beetje te voelen. Meer spastische bewegingen lijken het wel 😅 vraag me af of dat ook daardoor komt, gister vergeten te vragen 🙈

3 maanden geleden

Het kan ook aannde apparaat zelf liggen, aomkige verloskundige hebben nog hele oude apparatuur die niet zo goed kan de kindjes verbeelden. In het ziekenhuis is het veel beter. 👍😉

3 maanden geleden

Reactie op Lenka2021

Het kan ook aannde apparaat zelf liggen, aomkige verloskundige hebben nog h ...
We hebben een geheel nieuwe praktijk met nieuwe apparatuur 😅😅 maar het ziekenhuis zal zeker wel beter apparatuur hebben 🤗

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad, ik ben een aantal keer geopereerd aan mijn buik en daardoor is mijn buikwand dikker en zien ze ook niks. Mij. 20 wkn echo in het ziekenhuis laten doen ze hebben een dik half uur gekeken en uiteindelijk alsnog alles kunnen meten en zien. Jammer van de 3D echo inderdaad, maar dan blijven onze kleine wondertjes nog wel even geheim🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op Lorena 97

Ik heb precies hetzelfde gehad, ik ben een aantal keer geopereerd aan mijn ...
Pff ja heb vrijdag ook 35-40 min op die stoel gelegen 🙈 op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Daar heb je helemaal gelijk in. Ze wilt gewoon niet gezien worden 🤭🤭 was al een eigenwijsje en maakt het extra moeilijk voor haar papa en mama 🥰 de echoscopiste gaf me als tip een 2D echo in te plannen en dan aan te geven dat ze toch even de 3D aanzetten. Ze heeft iig een notitie gemaakt voor als we bellen. Dan ben ik niet de volle pond voor een 3D echo kwijt.