Goedemorgen!
Ik heb een vraag en vroeg me af of er meerdere dames zijn die zich hierin kunnen vinden?
Ik heb tot nu toe al mijn echo’s vaginaal gehad omdat ze via de buikwand gewoon slecht zicht hebben. Nu had ik gister de 20 weken echo en was dit nog steeds slecht, maar nog net goed genoeg om alles te kunnen meten. Deze echo mocht ook niet vaginaal. Ze was ook met 2 echo apparaten in de weer om alles goed in beeld te brengen. Ze zei nog als ze dit bijv zou doorsturen naar het ziekenhuis en zouden zeggen dat ik bijv een bmi van 40 zou hebben dat ze dat zouden geloven, maar dat is niet het geval bij mij. Ze zegt dat mn buikwand gewoon dikker is en dat ze dat vaker ziet bij Aziatische vrouwen 🤷🏽♀️ (ik ben zelf surinaams/hindoestaans). Vind het wel naar want we zagen haar gister ook niet goed in beeld. Een 3D echo zal voor ons waarschijnlijk ook geen nut hebben en dat vind ik best jammer. Mn buik is ook helemaal beurs van al dat gedruk 😅 arme meisje zal ook wel hebben gedacht; welke idioot zit er zo hard op mn buik te drukken.
Het belangrijkste is natuurlijk wel dat ze gister helemaal gezond en goedgekeurd is ❤️