21 Reacties
25 dagen geleden
Hoi! Ik ben Annelieke, woon in Amsterdam en 33 weken zwanger van de eerste. Ik werk als sourcing manager. Nog 1,5 week werken en dan met verlof bij 35 weken. Voel me op zich goed, alleen last van opgezwollen voeten, kuiten en handen. De buiten temperatuur mag wel iets zakken wat mij betreft haha!
25 dagen geleden
Hi! Ik ben Jasmine, woon in Amsterdam en 33 weken zwanger van de tweede. Ik werk als Campaign Manager. Voel me op zich goed, voornamelijk vermoeid omdat ik ook nog een (bijna) peuter heb rondlopen.
25 dagen geleden
Hi! Mijn naam is Laura, Ik woon in Amsterdam, werk als informatieanalist en ben zwanger van de tweede (nu bijna 33 weken). En wat vind ik het zwaar worden! Heb weinig energie, ben druk bezig met mijn werk afronden en dan over anderhalve week met verlof. Hoop dat ik dan kan bijtanken :)
25 dagen geleden
Ja leuk! Ik woon ook in Amsterdam. Ik werk als tekstschrijver. Inmiddels ben ik bijna 32 weken zwanger van mijn eerste. Het gaat best lekker maar ik heb wel overal pijn. Pijn in mijn rug, ergens anders in mijn rug, mijn heup, mijn schaambeen... vraag me steeds af wat het volgende stukje wordt 😅
25 dagen geleden
Reactie op michy104
Leuk! Ik ben Michelle, nu ruim 29 weken zwanger. Kom uit Amstelveen en ben ...
Ik woon in buitenveldert😁 vlakbij Amstelveen. Ik merk op dat bij het derde trimester alles iets zwaarder wordt. Meer last van je grotere buik, vermoeidheid maar voor de rest valt het mij wel mee.
25 dagen geleden
Reactie op Chichi22
Gezellig! Marijn, Amsterdam en ik ben ruim 30 weken. Ik werk normaal als co ...
Ahh heerlijk ik zit ook in een sabbatical😀 lekker rustig. Ik zou gaan reizen met mijn partner en toen had ik ook ineens een positieve test. Dus onze reisplannen liggen nu op zolder we zijn maar gaan verbouwen. Ook leuk😀
24 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Haha wat grappig!
Das dichtbij! Ik in velsen noord
24 dagen geleden
Reactie op yoyo1986
Ja herkenbaar! Als ik te veel heb gedaan dan krijg ik vaak last van mijn he ...
Ik heb het dus vooral als ik 's ochtends opsta 🥲 slapen doet pijn! En rugpijn krijg ik vooral door het zitten achter een bureau of op een eetkamerstoel. Voor mij zijn weekenddagen het minst pijnlijk omdat ik dan het meest afwissel: beetje op de bank hangen, beetje thuis sporten, beetje opruimen, beetje wandelen, beetje naar een winkel fietsen... meer mensen die dat hebben?
24 dagen geleden
Leuk! Anna hier, 32 jaar oud, woon in Amsterdam Oost en ik ben fotograaf van beroep. In totaal nog maar 4 à 5 dagen werk tot ik met verlof ga. Wat dat betreft mag ik niet klagen. Wat de zwangerschap betreft genoeg te klagen 😂 Op dit moment 30+1 en maagzuur en gebroken nachten zitten me goed in de weg..
24 dagen geleden
Reactie op yoyo1986
Ahh heerlijk ik zit ook in een sabbatical😀 lekker rustig. Ik zou gaan reiz ...
Haha herkenbaar! Wij waren op kitesurf vakantie toen we erachter kwamen, plan was om dat veel te gaan doen deze periode (vriend kan remote werken), maar die plannen zijn ook op de langebaan gegaan inderdaad 😊
23 dagen geleden
Reactie op Wire
Ik heb het dus vooral als ik 's ochtends opsta 🥲 slapen doet pijn! En rugp ...
Ja, heb ik ook last van! Zoals vandaag had ik wat afspraken op kantoor en heb ik veel op stoelen gezeten die er lekker uitzien om op te zitten voor niet-zwangeren maar die voor mij echt niet goed gebleken zijn. Heb nu zoveel last van mijn rug/bekken! Hopelijk trekt het weg na een nacht liggen 🙄