21 Reacties
25 dagen geleden
Hoi! Ik ben Annelieke, woon in Amsterdam en 33 weken zwanger van de eerste. Ik werk als sourcing manager. Nog 1,5 week werken en dan met verlof bij 35 weken. Voel me op zich goed, alleen last van opgezwollen voeten, kuiten en handen. De buiten temperatuur mag wel iets zakken wat mij betreft haha!
25 dagen geleden
Hi! Ik ben Jasmine, woon in Amsterdam en 33 weken zwanger van de tweede. Ik werk als Campaign Manager. Voel me op zich goed, voornamelijk vermoeid omdat ik ook nog een (bijna) peuter heb rondlopen.
25 dagen geleden
Hi! Mijn naam is Laura, Ik woon in Amsterdam, werk als informatieanalist en ben zwanger van de tweede (nu bijna 33 weken). En wat vind ik het zwaar worden! Heb weinig energie, ben druk bezig met mijn werk afronden en dan over anderhalve week met verlof. Hoop dat ik dan kan bijtanken :)
25 dagen geleden
Ja leuk! Ik woon ook in Amsterdam. Ik werk als tekstschrijver. Inmiddels ben ik bijna 32 weken zwanger van mijn eerste. Het gaat best lekker maar ik heb wel overal pijn. Pijn in mijn rug, ergens anders in mijn rug, mijn heup, mijn schaambeen... vraag me steeds af wat het volgende stukje wordt 😅
25 dagen geleden
Reactie op michy104
Leuk! Ik ben Michelle, nu ruim 29 weken zwanger. Kom uit Amstelveen en ben ...
Ik woon in buitenveldert😁 vlakbij Amstelveen. Ik merk op dat bij het derde trimester alles iets zwaarder wordt. Meer last van je grotere buik, vermoeidheid maar voor de rest valt het mij wel mee.
25 dagen geleden
Reactie op Chichi22
Gezellig! Marijn, Amsterdam en ik ben ruim 30 weken. Ik werk normaal als co ...
Ahh heerlijk ik zit ook in een sabbatical😀 lekker rustig. Ik zou gaan reizen met mijn partner en toen had ik ook ineens een positieve test. Dus onze reisplannen liggen nu op zolder we zijn maar gaan verbouwen. Ook leuk😀
24 dagen geleden
Reactie op Sandyvg
Haha wat grappig!
Das dichtbij! Ik in velsen noord
24 dagen geleden
Reactie op yoyo1986